Gå til innhold

Mindre latency på wow?


Anbefalte innlegg

Lurte på om det er noen måte man kan få mindre lantency på wow, har 2mbit linje og ligger konstant på 250 ms, en skjelden gang nedi 150. Flere jeg kjenner har 1 mbit eller til og med mindre og har 80 ms på samme servern!

 

Noen spes grunn til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det vært slik hele tiden, eller er det noe som har skjedd nylig? Har hørt det er en del som har klaga på latency den siste tiden. Virker ihvertfall som Telenor har slitt, men vet ikke om det kun gjelder enkelte områder. Har selv ikke problemer så har ikke satt meg nøyere inn i saken.

Lenke til kommentar
Lurte på om det er noen måte man kan få mindre lantency på wow, har 2mbit linje og ligger konstant på 250 ms, en skjelden gang nedi 150. Flere jeg kjenner har 1 mbit eller til og med mindre og har 80 ms på samme servern!

 

Noen spes grunn til dette?

Har de siste par dagene vært problemer ettellerannet sted mellom Telenor sitt nett og Blizzard sine servere. Kompis var i prat med kundeservice om det, og det viste seg at veldig mange hadde ringt om akkurat det samme. For å hjelpe dem på techsupport kan du jo sende dem en traceroute i supportskjemaet du finner på www.online.no.... Ble nevnt fixdato i løpet av 3-4 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...