HåkonN Skrevet 16. juli 2002 Skrevet 16. juli 2002 Ble imponert da jeg så noen ferdig resultat av dette design-programmet. Tegner ting først opp, så kan du gå inn å kikke i 3D hvordan leiligheten blir seendes ut... Noen som har dette? Har testet det? Vet om det er lett å bruke?
Osram Skrevet 16. juli 2002 Skrevet 16. juli 2002 Har lett etter et slikt program selv. Holder på å laste det ned nå og skal svare mer når jeg får testet det. Finnes en trial-versjon på 62 MB (!) på http://www.floorplan.com. Ikke noe for ISDN brukere... :smile:Varer i 15 dager.
the_ruthless Skrevet 16. juli 2002 Skrevet 16. juli 2002 Ikke diss ISDN-brukere. 62MB er lastet ned i løpet av tre-fire timer...
HåkonN Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Skrevet 17. juli 2002 Kjempefint Osram..... Skal sjekke det selv. Hvis det er bra vurderer jeg å kjøpe det. Virker knallbra.
Osram Skrevet 19. juli 2002 Skrevet 19. juli 2002 Har prøvd det ut litt nå og det virker rimelig bra. Ikke alt som er like enkelt men man kan absolutt få gjort det meste her. En del ting det ikke går an å endre på i trial-versjonen og endel av de ferdige figurene som er veldig "amerikanske" men det går an å importere en del ting fra bilder. 40 $ er jo heller ingen u-pris slik som krona stiger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå