Frijazz Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 For første gang har jeg gjort oppdraget som ga meg Azura's star, men jeg har lagt merke til at den stadig dukker opp igjen i inventory etter jeg har brukt den til enchanting. Skal den gjøre det eller er det en bug? Uansett virker det som min leiting etter grand soul gems er over!
KO- Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 For første gang har jeg gjort oppdraget som ga meg Azura's star, men jeg har lagt merke til at den stadig dukker opp igjen i inventory etter jeg har brukt den til enchanting. Skal den gjøre det eller er det en bug? Uansett virker det som min leiting etter grand soul gems er over! Det er derfor den er så mye verdt. Den er laget for gjennbruk. Arti sak den, mye penere å ha den i invertory enn de orange stygge grand soulgems.
Frijazz Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Da fikk jeg svar på det! Jeg kjører temmelig mange mods, så jeg lurte på om kanskje en av dem hadde påvirket noe her.
MiSP Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Da fikk jeg svar på det! Jeg kjører temmelig mange mods, så jeg lurte på om kanskje en av dem hadde påvirket noe her. Niks, det er det som er så spesielt med Azura's Star!
Killerquo Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg trodde den bare var sånn at du kunne putte inn en ny og bedre sjel hvis du fant en, men da lærte jeg no nytt i dag. Takk
.tomf Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Får du Azura's Star etter at du har gjort questen til Azura i Azura Shrine'et?
MiSP Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Får du Azura's Star etter at du har gjort questen til Azura i Azura Shrine'et? Yep!
.tomf Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Får du Azura's Star etter at du har gjort questen til Azura i Azura Shrine'et? Yep! Noen som kan fortelle meg hvilken øy de folka jeg skulle drepe er?
Frijazz Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 Off Topic: Hva er Azuras Star? En soul-gem som fanger alle sjeler og den kan brukes om igjen. Du fyller den med en sjel, du enchanter noe, og vips så er Azura's star klar til å brukes på ny!
figure_02 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Off Topic: Hva er Azuras Star? En soul-gem som fanger alle sjeler og den kan brukes om igjen. Du fyller den med en sjel, du enchanter noe, og vips så er Azura's star klar til å brukes på ny! Wow! Har ikke enchanta no særlig, men den er sikkert fin å selge
MiSP Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Off Topic: Hva er Azuras Star? En soul-gem som fanger alle sjeler og den kan brukes om igjen. Du fyller den med en sjel, du enchanter noe, og vips så er Azura's star klar til å brukes på ny! Wow! Har ikke enchanta no særlig, men den er sikkert fin å selge Det er egentlig en av de få tingene i spillet, om ikke den eneste, som ikke skal selges
figure_02 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Off Topic: Hva er Azuras Star? En soul-gem som fanger alle sjeler og den kan brukes om igjen. Du fyller den med en sjel, du enchanter noe, og vips så er Azura's star klar til å brukes på ny! Wow! Har ikke enchanta no særlig, men den er sikkert fin å selge Det er egentlig en av de få tingene i spillet, om ikke den eneste, som ikke skal selges
Moonshine Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 (endret) Fanger du Vivecs sjel i Azuras star, da blir det fort store verdier... Ingen som har gjort dette uten om meg? Endret 29. mai 2005 av (jonas)
stoltz Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Vivecs SJEL?? Vivec er han fyren i tempelet i Vivec, er det ikke? Får nok mye for han ja
figure_02 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Vivec: Er selve byen den store bygningen? Hvor ligger tempelet?
stoltz Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Vivec: Er selve byen den store bygningen?Hvor ligger tempelet? Vivec tempelet er helt sør.
Moonshine Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 (endret) Vil dere se screenshot da eller? Gjør det selv! Tror den blir verdt 5 000 000. Det går an med Almalexia (Tribunal add-on) også. Da blir den verdt 7 500 000. Vivecs sjel er jo tabu, mens Almalexia må jo du drepe, så den kan du bruke til hva du vil. Mener jeg klarte å lage syke items av den, ja. edit: Faen, nå måtte jeg spille mwind igjen. Endret 29. mai 2005 av (jonas)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå