kannadaman Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg spiller veldig mye over nett, blant annet World of Warcraft. I det siste har jeg hatt meget høy ping, lurer på om det er internettleverandøren. Jeg har Telenor online adsl, 724/128 tror jeg, er dette et dårlig bredbåndsalt. når du skal spille? Evt. hva kan påvirke pingen? Forslag til alternative leverandører? Takk for alle svar!
Adversary Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 catch-gamer er bra til spilling hvorfor husker jeg ikke.
Bluebeans Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har selv 2056/256 fra telenor. Har som regel best ping av folket på servere i f.eks. CS. Egentlig ganske stabilt her vi bor også. Ellers lite problemer. Og i tillegg kan man stole på telenor, sjansen for at de blir slått ut av markedet er imotsetning til mange andre mindre selskaper, lik null. Nå som de også oppgraderer linjene til nesten det dobbelte så kan dette bli riktig koselig.
Snorre Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Nextgentel er gode saker. Sitter her på en 8000 (eller noe slikt)/875 linje. Ping-en holder seg jevn i alle spill. De holder på å utvide tilbudet sitt til adsl 2+ som vil si at du kan bestille båndbredder opp til 25000/2000 (eller noe slikt).
hobol Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Sitter selv på 4400/640 fra BC, og den synes jeg dessverre ble dårligere etter de oppgraderte fra 3000/640, så hastighetsøkning er ikke nødvendigvis det tøffeste på jord...
siDDis Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Får sinnsjukt bra med Lyse Internett, ellers er det vell bare Catch som prioriterer god ping
Tom_F Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Har også NextGenTel, 2000/512 mener jeg, sliter med ustabil ping og er ikke fornøyd....
World Of Warcraft Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg spiller veldig mye over nett, blant annet World of Warcraft. I det siste har jeg hatt meget høy ping, lurer på om det er internettleverandøren. Jeg har Telenor online adsl, 724/128 tror jeg, er dette et dårlig bredbåndsalt. når du skal spille? Evt. hva kan påvirke pingen? Forslag til alternative leverandører? Takk for alle svar! I det siste har alle hatt lagg på WoW serverne hvis ikke jeg husker feil så sto det at det var noe feil med serverne på WoW sia
KristianF Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 En ISP jeg vil anbefale er BlueCom.. Noen av grunnene er: - Kjapp internett for veldig billig peng - Stabil.. Aldri nedetid uten at du får melding om det i forveien.. (vært nede 1 gang her, og det var når de oppgraderte) - Norges beste kundeservice.. Du slipper å vente og å høre på stygg musikk i tlf for å få hjelp.. de svarer med en gang.. - Veldig bra internett til spilling..
Markaren Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Jeg har Telenor Basis 724/128 (noe), Den holder seg stabil den.. Pinge på CS ligger på 25-40 , med kabel, men med trådlås ligger den på 45- 70
zaico Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hadde Canal Digital, der var pingen fin, men har hørt at de også lider av "Telenorsyndromet" for tiden, så pingen kan variere veldig!
Bluebeans Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hadde Canal Digital, der var pingen fin, men har hørt at de også lider av "Telenorsyndromet" for tiden, så pingen kan variere veldig! Telenorsyndrom? I mitt tilfelle betyr det dønn stabil og god ping. Jeg bor i utkanten av Oslo, og eneste problemet vi har her, er interne problemer innad routeren.
Jubelsau Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg har Telenor Basis 724/128 (noe),Den holder seg stabil den.. Pinge på CS ligger på 25-40 , med kabel, men med trådlås ligger den på 45- 70 Samma her
Mr.Andersen Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Sitter selv på 4400/640 fra BC, og den synes jeg dessverre ble dårligere etter de oppgraderte fra 3000/640, så hastighetsøkning er ikke nødvendigvis det tøffeste på jord... Du og har merket det, ja? Har vert så irritert på BlueCom i det siste over at hastigheten faktisk har gått når det gjeld nedlasting og lignande.
zaico Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Hadde Canal Digital, der var pingen fin, men har hørt at de også lider av "Telenorsyndromet" for tiden, så pingen kan variere veldig! Telenorsyndrom? I mitt tilfelle betyr det dønn stabil og god ping. Jeg bor i utkanten av Oslo, og eneste problemet vi har her, er interne problemer innad routeren. Veldig mange her på forumet har problemer med Telenor etter oppgraderingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå