Gå til innhold

Er Chieftec fulltower et bra kabinett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke helt enig der Göncz, du finner nesten ingen brennere eller noe sånn som passer til sort-fargen i kabinettet, og da er det bedre å ha f.eks. sølv med sorte enheter i fronten ;) (snakker av erfaring)

Synd at det sorte har blitt billigere, når jeg kjøpte, så var sølv billigere, og der fulgte det med en vifte (midi-tower)

Lenke til kommentar
Er ikke helt enig der Göncz, du finner nesten ingen brennere eller noe sånn som passer til sort-fargen i kabinettet, og da er det bedre å ha f.eks. sølv med sorte enheter i fronten ;) (snakker av erfaring)

Synd at det sorte har blitt billigere, når jeg kjøpte, så var sølv billigere, og der fulgte det med en vifte (midi-tower)

Da er det bare å stealthe brenneren. Trenger ikke mer enn dobbelsidig tape, og noe til å få av eventuell unødvendig plast som er bak dekselet.

 

Eksempel: P5230006.jpg

Lenke til kommentar

Det nevnte kabinettet (Chieftec Fulltower) likner svært på det jeg har og jeg er IKKE fornøyd.

 

For det første: Det sto i beskrivelsen at det skulle være firewire-innganger i fronten på kabinettet. Det var det IKKE.

 

For det andre: Det er plass til fire hds i nedre del av kabinettet, men jeg vil ha flere. Så da prøver jeg selvfølgelig å bruke til alt for mange brønnene for cd-roms i øvre del av kabinettet. Hva slags idioti er det å mange flere slots til brenner enn til hd?

Problemet er at det er nesten umulig å montere hds med det "smarte" systemet de tror skal funke! De har inkludert noen "clips" som man tydeligvis skal bruke til å feste hds i 5,25´-brønnene. Men det funker for faen ikke! Man må til og med skjære deler av clipsene av for å få de til å passe inn!

 

Just my two cents.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...