Gjest Slettet+432 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Laster du ned i386 så funker det vel på det meste. Med mindre du har amd 64 bits prosessor...
zyp Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Det funker da også, en amd64-cpu virker som en 32-bits cpu frem til man aktiverer 64-bits modus. Angående valg av distribusjon; prøv flere, så finner du ut hva du liker og hva som passer deg.
Gronz Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 (endret) Å sorry, "Hvilken". Ubuntu Linux er en veldig grei distro til både vanlig bruk og programmering (hvis du installerer "build-essential"-pakken). Vurder den hvis du ikke liker Slackware... Endret 27. mai 2005 av Gimper
8483838383 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Det samme har jeg lurt på også, jeg skal gå over til Linux etter et LAN jeg har vært på.Jeg er den eneste som programmerer i gjengen, de andre er sånn som spiller CS, jeg har litt lyst til spille der også, men da får jeg kanskje ikke vært med på grunn av Linux. Jeg skal i allefall ha Linux på pc-en! Linux er en ypperlig sjanse til å venne seg av med cs. Lær deg å like linux native spill som Quake , Doom , Unreal tournament, americas army, Enemy Territory etc. Ellers vet jeg om disse spillene som går 100% som de skal i cedega: Warcraft 3 (hos meg funker det bedre i linux en i windows), Live for speed, Medal of honor (finnes en slags linux native ting til det også.), GTA vice city, far cry. Hvis du ikke greier å kutte ut cs, kan du kjøre dualboot.
Goebbels Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 (endret) Det samme har jeg lurt på også, jeg skal gå over til Linux etter et LAN jeg har vært på.Jeg er den eneste som programmerer i gjengen, de andre er sånn som spiller CS, jeg har litt lyst til spille der også, men da får jeg kanskje ikke vært med på grunn av Linux. Jeg skal i allefall ha Linux på pc-en! kan du ikke ha dualboot da, med en "liten" win partisjon til cs og ikke-kompatible spill? Endret 27. mai 2005 av Goebbels
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå