Gå til innhold

jeg skal he nytt skjermkort!


Anbefalte innlegg

hei jeg skal kjøpe meg et nytt skjermkort, men så tenkte jeg på et nvida gainward 6800ultra, men det so mer da jeg er en "nuub" med pc jeg skal likksom ikke dille vekk pengene mine da og jeg lurer på om det er sløsing vist jeg bare skal bruke det til gaming, men jeg vet ikke om PSUen min er stor nokk jeg vet eglentig ikke hvor stor den er jeg kjøpte en parkad bell iMedia. ca 2 år er det mulig å få 100fps med noe slikt.

en kompis sa jeg ikke kune d han sa at jeg trenger ny skjerm også er det sant??

takk takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man trenger ikke ny skjerm, det er ett fætt. Men nå er ikkejeg så god på skjermkort, men det spørs åssen spill du spiller, med Counter-Strike kan du jo bruke g force 4, mens med HL2 og Doom3 må du opp høyere !

 

 

Bruk gramatikken du har lært... farlig vanskelig å tungt å lese ! :S

Endret av poteta
Lenke til kommentar

Å kjøpe det beste skjermkortet på markedet er nok litt sløsing av penger for din del. Pga. psu og resten av pcen din som ikke får utnyttet et slikt kort uansett.

 

Noen kommaer og linjeskiller hadde vært fint i posten din, den er forferdelig slitsom å lese.. Du har også en stavefeil i overskriften ;)

Lenke til kommentar

GeForce 6800 Ultra krever mye strøm, og jeg tror ikke en gammel Packard Bell PSU har nok krefter.

Du trenger ikke ny skjerm. Er du fornøyd med skjermen din, så foreslår jeg at du beholder den du har. Jeg er ikke sikker på om du trenger et så kraftig skjermkort. Jeg tipper at resten av systemet ditt vil være en flaskehals. Men hvis du bestemmer deg for å gå for 6800 Ultra, kjøp en ny PSU samtidig. Den trenger ikke være så alt for dyr hvis du ikke har planer om overklokking (noe jeg regner med du ikke har :p ).

 

Jeg ville uansett ikke brukt så veldig mye penger på et AGP skjermkort i dag. Jeg ville heller tenkt framover, og spart opp penger til å oppgradere PC'en, eventuelt kjøpe ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...