Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!

Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

• Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg da endelig blitt godkjent av brønnøysund, og fått organisasjonsnummer. Det betyr at vi snart kan få opp siden igjen, bare vi får fiksa .no domenet og sånt så burde ting være på plass igjen ganske snart. :)

Skrevet

I Norge er det vel ganske vanskelig å få kjøpt Final Fantasy-effekter. Mulig de har noe på Avalon o.l. butikker...

Ellers så er det masse utenlandske butikker på nettet du kan bestille fra...

Skrevet

jeg, clvn, slash og nevnarion har blitt enige, vi skal kjøpe et domenet snart.. Snart!Lover dere, men domenetnavn er hemmelig inntil vi har kjøpt domenet :) kanskje det skjer imårra? hvem vet

Skrevet
jeg, clvn, slash og nevnarion har blitt enige, vi skal kjøpe et domenet snart.. Snart!Lover dere, men domenetnavn er hemmelig inntil vi har kjøpt domenet :) kanskje det skjer imårra? hvem vet

Få rompa i reverse da gutter ;) Begynner å bli lei av å vente! :D

Skrevet

Få rompa i reverse da gutter ;) Begynner å bli lei av å vente! :D

Hey, slapp'a nå gutt! :p

He he, ja vi vet vi er treige. Sorry, det er min feil alt sammen. Jeg som var treig med å få svar fra brønnøysund. Og nå er jeg jammen treig med å få fiksa en jævla bankkonto også. Sorry. Skal få alt på skinner så fort som mulig nå, det garanterer jeg. Regn med masse oppdateringer neste uke. ;)

Skrevet

Hehe.. Jeg er rolig jeg. Og jeg har ikke hastverk. Hastverk er lastverk? :p OG det er heller ingenting å unskylle for, vet selv hvor vanskelig det er å få tid til ting i hverdagen ;)

Skrevet
Min drøm med sida er jo å få over 100medlemmer, kanskje 1000medlemmer :p klarer vi det? mon tro

1000 var vel litt drøyt. Ville satt første milepæl ved 50 stk :)

Og angående forumet. Før hadde dere en kategori for hvert spill i serien. Vil ikke si at det har mye å si. Mener faktisk det blir ryddigere om dere bare har 2 kategorier, en for FF, en for andre spill. FORDI det er så få medlemmer. Et slit å trykke seg innom 6 kategorier for å poste i en tråd på hver av dem.

Skrevet (endret)
Dine ideer vil bli tatt opp til vurdering Agres. ;) Hehe.

Digg :love:

Edit: ;) (Hoho, i've been going crazy with smileys lately)

Endret av Agres
Skrevet

sier bare det.. norsk subben er endelig FERDIG!! og nei, ingen får subben.. ikke før jeg sier det (jeg er eneste som har subben *ler ondt*)

Skrevet

Jeg tror nok garantert at vi kommer til å få mer enn 5 medlemmer. Kanskje 10? the sky is the limit.

Etter litt diskusjon med gutta har vi bestemt å avsløre domenenavnet:

www.final-fantasy-ikke-rapp-dette-domenet-rett-foran-nesa-på-oss-anders.no

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...