Gå til innhold

Er det mange som spiller Joint Operations

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Stealth, jeg ser de er utsolgt for Joint Operations på play.com, men de har tillegspakken (som er ett must å ha.. ) Escalation til £ 7.00 ferdig levert. Denne koster vel fremdeles over 400 i Norge så det er ett kupp.. og du har jo 80 kroner så da går det akkurat :thumbup:

Det er forresten lagd en reality mod for Joint Operations som er absolut verdt å prøve. Mye forbedringer der som blandt annet lyden til de forskjellige våpnene, og grafikkforbedring med mange fete detaljer.

Kan lastes ned fra Brutal Arts

For å spille på Reality serverne connecter man som vanlig til novaworld og får frem serverlisten. Reality serverne er de som har en R forran seg og ikke N.

Endret av Cluster1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er med Joint Operation er at det kommer

i skyggen av battlefield-serien counter-strike og delta-force

synd men sant

:)

Skrevet
Det som er med Joint Operation er at det kommer

i skyggen av battlefield-serien counter-strike og delta-force

synd men sant

:)

Vil ikke påstå at det kommer i skyggen av Delta Force da begge er utviklet av Novalogic, og også utviklet videre fra de forskjellige DF spillene.

At det kommer i skyggen av Battlefield og Counter Strike stemmer så absolutt, men jeg vil ikke si at det er synd -man slipper å spille med/mot 90% kids som foretrekker å være enslig ulv, og i tillegg stikker med en tank alene i stedet for å samarbeide..

Har inntrykk av at det er en stor del "voksne" (jeg er 28, og vet ikke om jeg føler meg like voksen som papiret tilsier at jeg bør være) som har vokst opp med Delta Force serien. I hvert fall på serverne vi pleier å spille er det stor andel av voksne spillere som har vært ute en vinternatt før.

Skrevet

Joint operations ja. det var egentlig evig kult det, bare synd a det var så få som fikk øyna opp for det. jeg digga de store jungelområdene og i exp. packen er jo de ûber dirtbikesene da ;)

Skrevet
"Likte veldig godt den black-market banen, der du presser gjennom en temmelig så kaotisk by. "

egentlig eneste brettet jeg syntes var kult. Jeg ville ikke kjøpt spillet nå. Ble skuffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...