Gå til innhold

Bør jeg "oppgradere" fra S700 til K750?


Anbefalte innlegg

Er det noen med kjenskap til S700i her som har fått tafset og trykt på en K750i?

 

Jeg vurderer sterkt å bytte ut min S700i til fordel for en K750i, men er litt usikker på om jeg heller skal vente på W800i som kommer til høsten.

 

Jeg er fornøyd med S700 men synes den er stor og tung, og må ærlig innrømme at jeg er av typen som fort blir lei av telefonene mine..

 

Z800i var egentlig førstevalget mitt helt til jeg fikk se spesifikkasjonene på den, og jeg synes ikke jeg har bruk for en slik telefon selv om den er estetisk nydelig å se på.

 

Er K750i verdt å kjøpe nå eller burde jeg holde meg til S700 og vente på W800?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå bestilt to K750i (en til meg og en til fruen) så jeg har bestemt meg for å beholde S700 til jeg har fått prøvd 750'en nok til å bli overbevist. Skulle jeg ikke bli fornøyd anser jeg det som enkelt å selge den videre enten her eller på QXL, og dersom jeg er fornøyd legger jeg S700'en ut for salg.

 

Er det noen som har formening om hvor mye jeg kan få for en S700i kjøpt i september 2004 og pent brukt så gi meg en tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Såpass ja.. vel da skal jeg tørke over den og putte den i posene og esken sin før jeg legger den ut der. Da jeg kjøpte den var den nettopp blitt lansert så jeg måtte ut med 6500 u/abb -men skal jeg være ærlig så er den verdt det.

 

Takk for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...