Gå til innhold

PoN søker nye soldater til BF2


Anbefalte innlegg

PoN må ha flere soldater for å henge med i BF2 sirkuset.

 

Hvorfor skal man velge PoN? Tja, si det... finnes jo et hav av andre klaner der ute, rangert fra de aller beste til de mindre gode. PoN finner du ikke blant de beste klanene i Norge, vi har nok lagt ambisjonsnivået noe lavere enn de antatt beste... dog spiller vi jo for å vinne :p

 

PoN setter det sosiale i framsetet, noe vi pleier med ulike arrangementer i løpet av året. Kan nevne julebord, PoN LAN, Øl-treff m.m. PoN har også arrangert egen Cup, som vi mener har slått godt an blant DC klanene i Norge. Mer info om dette finnes her -> PoN Cup

 

PoN ble stiftet i februar 2004, og har vært en dedikert DC klan. Pr skrivende stund har vi 20 mann på listen. Vi har spillere fra alderen 16-39 år, med en snittalder på ca 25... dvs voksne gutter.

 

Høres dette interessant ut? Kontakt oss på:

MSN: [email protected]

epost: [email protected]

 

Info om klanen finnes på Players of Norway's nettsider. Her kan dere også legge inn forespørsler under "Membership requests"

 

-[PoN]TigerMan-

Endret av TigerMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke krav stiller dere til medlemmene?

Vi stiller ingen spesielle krav, men klart... har du spilt bf1942 eller DC er det jo en fordel, men inget krav. De fleste har jo spilt andre tilsvarende spill, og BF2 blir jo nytt for oss alle allikevel.

 

Eneste "kravene" jeg kan fremheve er en god porsjon humor, godt humør, ønske om å spille og stille opp for klanen... og ellers bare være seg selv. Vi har egen ventrilo server... så ventrilo klient er jo et must ;)

 

Ønsker du å søke, kontakt meg på MSN: [email protected] eller send epost til [email protected] med informasjon om deg selv (alder, hvor du bor etc) og eventuellt hvilken bakgrunn du har med online spill, eventuell klanerfaring.

Endret av TigerMan
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest medlem-19530

jeg har lyst til å bumpe denne tråden litt :) vi søker 2-3 nye medlemmer. vær aktiv og burde være 16+.

good luck :)

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Jeg spiller en del bf2 igjen etter en stund med pause pga andre spill.

Kunne vært morsomt å kjenne noen av de jeg spiller med istedenfor å spille alene hele tiden.

 

Er 24 år og har spilt fps-spill siden Wolfenstein 3d og vært innom:

doom, doom2, quake, unreal, cs:1,6, doom3, far cry, f.e.a.r., cs:s og bfv.

Er ikke så aller verst i bf2 om jeg får si det selv, da jeg ofte havner et stykke oppe på listene.

Liker best å kjøre btr80 og tanks eller infanterienhet som medic.

Suger med fly/ helikopter med unntak av som co-pilot.

 

For tiden har jeg masse ormer og greier på hjemme-pc'en min så jeg spiller bare versjon 1.0. Får ikke oppdatert til 1.21 før jeg har kjørt recovery.

 

Må tenke litt mer på det, men det høres interessant ut. :)

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar
Hey. Jeg er intressert.

Jobber med å flytte nå men får jo nett på den nye plassen.

 

Hva er ventrilo klient ?

5838188[/snapback]

 

Ventrilo klient er programvare på din maskin som gir deg muligheten til å kommunisere med andre i klanen via en sentral Ventrilo server :) Du finner mer info her: Ventrilo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...