Gå til innhold

Amobil.no: Irriterende reklame på hovedsiden


Anbefalte innlegg

Kanskje litt pirkete, men når jeg går inn www.amobil.no så kommer det noen ganger en reklame som dekker øverste del av siden. Dette fører til slik at halvparten av menyen i venstre kolonne blir tildekket og jeg ikke kan klikke direkte inn på diskusjonsforum. Irriterende å klikke på en artikkel for å så klikke på diskusjonsforum for å komme inn på forumet. Hva er deres synspunkt på denne saken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke pga deres side, men en spyware eller den slags som der og da har blokkert deg. Bruker ofte slike i reklamesammenheng. Har selv opplevd det når jeg skulle inn på hotmail via msn. Når jeg så skrev inn adressen igjen på nytt forsvant den.

Rare greier men dersom du bruker ie så er du mer utsatt. Bytt browser med en gang, til f.eks FireFox

:w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enda værre hos meg, først laster den siden, ett sekund FØR den blir ferdig oppdater den seg igjen, og det kommer kjempe reklame på toppen, og kjempe reklame over alle knappene på siden..

Bruker Firefox..

Har ikke problemer med adware.

 

Edit: Det gjelder faktisk alle sider, untatt forumet, og det skjer _KUN_ på Amobil.no

Den store reklamen på toppen er fra PSData.no, og den mega reklamen på siden er for...Mobil ip-telefoni?

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...