[heisum] Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 heii! jeg lurer på hva som bråker mest av bensin biller eller disel??
x871kx6167ss7 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 (endret) Har altid tenkt meg at diesel bråker mer, men jeg er ikke sikker.. Er en egen bil-del på forumet.. Kanskje du får napp der? EDIT: Lol @ skrivefeil Endret 25. mai 2005 av Blackslash
Lada2103 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Når det gjelder biller, er det de med størst vinger som bråker mest, f.eks. tordiveler. De mindre billene, f.eks. marihøner, bråker ikke så mye. Hvis du fyller bensin eller diesel på biller, vil de nok bikke på ryggen og slutte å bråke for godt. Når det gjelder biler derimot, er det nå ganske liten forskjell på støybildet til dieselmotorer og bensinmotorer. Teknikken har vært rivende på dieselfronten, og en moderne dieselmotor bråker mye mindre enn en gammel dieselmotor. Men uansett er det fortsatt slik at bensinmotoren går stillere enn en dieselmotor.
TAAB Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Når det gjelder biller, er det de med størst vinger som bråker mest, f.eks. tordiveler. De mindre billene, f.eks. marihøner, bråker ikke så mye. Hvis du fyller bensin eller diesel på biller, vil de nok bikke på ryggen og slutte å bråke for godt.
pelsdyret85 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Disel bråker litt meir en bensin ja! serlig på tomgang disel motoren høyre du, bensin motoren høyre du so vidt.
Goliath Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Når det gjelder biller, er det de med størst vinger som bråker mest, f.eks. tordiveler. De mindre billene, f.eks. marihøner, bråker ikke så mye. Hvis du fyller bensin eller diesel på biller, vil de nok bikke på ryggen og slutte å bråke for godt. opphøyd i uendelig..*gullkorn skapt*
Jan-Inge Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Når det gjelder biller, er det de med størst vinger som bråker mest, f.eks. tordiveler. De mindre billene, f.eks. marihøner, bråker ikke så mye. Hvis du fyller bensin eller diesel på biller, vil de nok bikke på ryggen og slutte å bråke for godt. Tror jeg ler meg ihjel her :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå