marius90 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 dette er problmet noen som vet hvordan det kan løses?
efikkan Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Har du sjekket om det er hakk i platen eller lignende?
marius90 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 nesten nettop kjøpt den lovlig i butikken så den er fri for riper og slikt
Adversary Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 tror jeg har samme problem med the sims2 huker ikke om det var på warez eller den orginale versjonen. men jeg tror det var på den lovlige.
Bytex Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Har ingenting å si om det er warez eller ikke. En ISO-fil er like fullt et rip av DVD/CD spillet kom på orginalt, men de har fjerna kopisperren. Jeg tror nok du har fått en defekt plate. Ser ikke ut som cd-spillern greier å lese området der fila ligger, da stopper hele greia opp med feilmelding.
Adversary Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Har ingenting å si om det er warez eller ikke. En ISO-fil er like fullt et rip av DVD/CD spillet kom på orginalt, men de har fjerna kopisperren. Jeg tror nok du har fått en defekt plate. Ser ikke ut som cd-spillern greier å lese området der fila ligger, da stopper hele greia opp med feilmelding. Jeg vet det du sier om warez og iso. Men jeg får ikke instalert men of valor som er warez er ikke det litt rart? (Ikke si om jeg gjør noe feil for da blir denne tråden stengd.)
marius90 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Har ingenting å si om det er warez eller ikke. En ISO-fil er like fullt et rip av DVD/CD spillet kom på orginalt, men de har fjerna kopisperren. Jeg tror nok du har fått en defekt plate. Ser ikke ut som cd-spillern greier å lese området der fila ligger, da stopper hele greia opp med feilmelding. det var synd. men tror du det går ann og bytte et pc spill? på spiderman?
MrLee Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 så lenge du ikke prøver å bytte det i ett annet spill, så skal det gå greit. Du skal jo ha en vare som funker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå