tjuetre Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hei.. eg bare MÅ få hjelp her, for før på samme datan som eg har nå, så virket det å åpne hele hjemmesiden min i FrontPage, men etter en heftig formatering og ny installering av Windows XP, så kommer det opp feilmelding "FrontPage støtter ikke åpning av FTP servere" Noen som har PEILING på hva dette er, hva eg kan gjøre? Har lastet ned Macromedia Dreamweaver og det var mye vanskeligere, men etter mye strev fikk eg det til, men fortsatt, er enklere med FrontPage, syns eg.. f.eks i Dreamweaver får eg ikke til å endre fargen på alle linkene til mp3er eg har der.. Det gikk HELT fint i FrontPage.. Håper noen har peiling.. det har IKKE eg...
mr_trout Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg kjenner ikke til det spesifikke problemet, men det kan være verdt å installere FrontPage server extensions som ligger på installasjonscden
tjuetre Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Jeg kjenner ikke til det spesifikke problemet, men det kan være verdt å installere FrontPage server extensions som ligger på installasjonscden Sleit lenge med å installere FrontPage Server Extensions, noe som kom av at Internet Information Server 4.0 ikke var installert på min maskin, det fikk eg installert ved hjelp av Windows XP PRO cden, og etter det installeret eg Server Extensions.. Men til INGEN nytte. FAEN og.. Har til og med installert Windows SharePoint i håp om at det skulle funke.. men neida.. Gir opp! får vel bare laste ned Dreamweaver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå