GRendal Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 hei! Jeg ser hele tiden koder osv for macroer, men hvordan fungerer dette? er det slik at du lager en egen knapp for hele macroen? slik at feks "overpower" macro gjør at du automatisk bytter stance?
Jeremy Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Har ikke helt satt meg inn i macro-verdenen, men jeg tror det burde gå an med: /cast Battle Stance /cast Overpower(rank x) Krever at du trykker 2 ganger på knappen da :/ (og er ikke sikker på om det er "cast" som skal brukes på overpower, har bare laget macro'er for spells).
Aiven Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 (endret) Her finner du det du trenger. Har posta en NY screenshot der med forklaringer. Håper det hjelper! Poenget er at man kan ikke skifte stance OG bruke ability, fordi dette regnes som 2 spells i wow og dette er som kjent umulig på et trykk. Så det man kan gjøre er å få det til å fungere på 2 trykk. Enten kan du ha dem i stance actionbars (jeg har customisert disse utfra hva jeg bruker mest), da må du "dra de ned" til hver av de tre stance barene, der har jeg bl.a. overpower, mortal strike osv. Da vil første trykk skifte stance (og bar). Andre trykk vil bruke den SAMME makroen fra den ANDRE actionbaren. Endret 25. mai 2005 av Munch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå