GRendal Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 (endret) Hei, jeg er helt n00b når det kommer til mods og Uis. Prøvde å innstallere Gather Mod, unzippa den og la den i WoW mappen ( interface - add ) "Plug-n-Play" - yeah right! kom ihvertfall ikke noe opp når jeg skulle inn i realmen, og når jeg skriver /gather on så får jeg /help commanden lixom. Forsto det slik at Nurfed Ui`en hadde alt dette? Hva gjør jeg STEG-FOR-STEG for å innstallere denne? takker for hjelp. Forresten, er det noen makroer som warriors bør bruke? Er så ulykkelig fordi virker som alle andre er så mye mer "1337" enn meg ved å bruke alle disse add`sa... Her er det jeg ønsker meg: - Gather mod - alle 3 stances (defensive, battle og berserker stance) synlige på en gang - XP\hour - Koordinater takker =) Endret 25. mai 2005 av GRendal
Dʋgɢtung Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 (endret) Det skal i utgangspunktet ikke være værre enn det du har gjort - nemlig å legge mappene i World of Warcraft\Interface\AddOns\ Se vedlagt screenshot for hvordan min AddOns-mappe ser ut. Når dette er gjort starter du opp WoW, logger deg inn og trykker på Addons-knappen nede i venstre hjørne der du velger character. Her aktiverer du alle de addonene du ønsker å bruke. Du logger inn med den characteren du ønsker, og du bør ha en Nurfed-knapp oppe i høyre hjørne ved kartet slik at du kan konfigurere det meste. Endret 25. mai 2005 av Complexion
GRendal Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Det skal i utgangspunktet ikke være værre enn det du har gjort - nemlig å legge mappene i World of Warcraft\Interface\AddOns\[`b] Se vedlagt screenshot for hvordan min AddOns-mappe ser ut. Når dette er gjort starter du opp WoW, logger deg inn og trykker på Addons-knappen nede i venstre hjørne der du velger character. Her aktiverer du alle de addonene du ønsker å bruke. Du logger inn med den characteren du ønsker, og du bør ha en Nurfed-knapp oppe i høyre hjørne ved kartet slik at du kan konfigurere det meste. problemet er at det ikke er noen add-ons knapp der..
Dʋgɢtung Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Legger ved et screenshot som viser hvor knappen er.
GRendal Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Legger ved et screenshot som viser hvor knappen er. skjønte det. får den ikke opp. skal jeg fjerne og re-innstallere?
Dʋgɢtung Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det er vel mest opp til deg. I utgangspunktet bør det ikke kreves re-install, men det kan jo hende det fungerer for deg
Øssa Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 KAn jo hende at knappen ikke kommer opp før du har fått til å installere en addon :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå