Gå til innhold

UI\Mods for nybegynner, ABC

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg er helt n00b når det kommer til mods og Uis.

Prøvde å innstallere Gather Mod, unzippa den og la den i WoW mappen ( interface - add )

"Plug-n-Play" - yeah right! kom ihvertfall ikke noe opp når jeg skulle inn i realmen, og når jeg skriver /gather on så får jeg /help commanden lixom.

Forsto det slik at Nurfed Ui`en hadde alt dette?

Hva gjør jeg STEG-FOR-STEG for å innstallere denne?

takker for hjelp.

Forresten, er det noen makroer som warriors bør bruke?

Er så ulykkelig fordi virker som alle andre er så mye mer "1337" enn meg ved å bruke alle disse add`sa...

Her er det jeg ønsker meg:

- Gather mod

- alle 3 stances (defensive, battle og berserker stance) synlige på en gang

- XP\hour

- Koordinater

takker =)

Endret av GRendal
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det skal i utgangspunktet ikke være værre enn det du har gjort - nemlig å legge mappene i World of Warcraft\Interface\AddOns\

Se vedlagt screenshot for hvordan min AddOns-mappe ser ut.

Når dette er gjort starter du opp WoW, logger deg inn og trykker på Addons-knappen nede i venstre hjørne der du velger character. Her aktiverer du alle de addonene du ønsker å bruke. Du logger inn med den characteren du ønsker, og du bør ha en Nurfed-knapp oppe i høyre hjørne ved kartet slik at du kan konfigurere det meste.

Endret av Complexion
Skrevet
Det skal i utgangspunktet ikke være værre enn det du har gjort - nemlig å legge mappene i World of Warcraft\Interface\AddOns\[`b]

Se vedlagt screenshot for hvordan min AddOns-mappe ser ut.

Når dette er gjort starter du opp WoW, logger deg inn og trykker på Addons-knappen nede i venstre hjørne der du velger character. Her aktiverer du alle de addonene du ønsker å bruke. Du logger inn med den characteren du ønsker, og du bør ha en Nurfed-knapp oppe i høyre hjørne ved kartet slik at du kan konfigurere det meste.

problemet er at det ikke er noen add-ons knapp der..

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...