Gå til innhold

hw.no ser ikke helt bra ut på pcen min?

Gjest Slettet-uHVgFQ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uHVgFQ
Skrevet

Førstesiden til hw.no så plutselig usanynelig dårlig ut, jeg gikk ut ifra at det bare var en midlertidig spøk siden det sto litt lenger ned på siden at hw.no hadde fått en ny drakt. Jeg var hos en kompis litt senere, men hans hw.no funket veldig bra, så fin ut altså. Så gikk jeg hjem og så at meldingen om ny drakt var år og dag gammel. HW for meg ser altså slik ut:

hwno1nx.jpg

hwno23lw.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uHVgFQ
Skrevet

fordi det er tydeligvis noe gærnt med pcen min siden det ikke funker, hw.no kan ikke gjøre noe med det

Skrevet

Feilpost, så fen flyttes til rett kategori

Men løysninga er at det er berre CSSen som ikkje blir lasta inn, trykk refresh så vil du få alt inn, slik det skal vere.

mvh

JanEirk

Gjest Slettet-uHVgFQ
Skrevet

er det noe gærnt med nettleseren min, firefox, eller er det hw.no's feil. Skjer noe feil med prisguiden også, alt blir forskjøvet mot høyre et hakk, trykker jeg refresh så blir det bra?

Gjest Slettet-uHVgFQ
Skrevet

kjipt å måtte oppdatere siden for at ting skal funke normalt

Skrevet

Hvis du bruker mozilla firefox så går du inn på tools - options - og så sletter du cachen der inne. Da fungerer det igjen.

Gjest Slettet-uHVgFQ
Skrevet

joda, jeg har det, men skjønner ikke helt hva du mener med det

Skrevet

Norton Internet Security fjerner de fleste bildene på sidene våre, med mer, så en start kan være og avinstallere det, eventuelt slå det av.

Skrevet (endret)

Moro, jeg har nå forumet øverst til venstre og venstremenyen nederst til venstre. Ingen Norton Internet Security, cache er tømt og siden er refreshet. Må si jeg ikke er imponert over stabiliteten til den nye looken.

Endret av SunKing
Skrevet

Hvorfor kan ikke HW.no gjøre genistreken å skifte navn på css filen? Litt mindre arbeid enn å ta screenshot for å vise hvordan siden ser ut med gammel css fil osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...