Gå til innhold

SE Z800i er på vei


Anbefalte innlegg

6 MB interntminne? Er vel feil? :)

Hva er feil med det? på SE sine nettsider så står det nemlig 6mb minne! Ellers en fin telefon, men litt for stor, ja!

Det jeg syns er feil er at alle de andre SE mobilene har MYE større minne. Z800i har 1.23 MP kamera, MP3 spiller, 3G, og minnekort på opp mot 2 GB (snart 4). Men selv de billigere modellene som K300i og K500i har 12 MB minne. Andre som er litt mer lik Z800i har 38 MB+++ interntminne. Må si at da 6 MB er VELDIG skuffende. Se på f.eks K700i, K750i, S700i, og W800i. K700i har 41 MB minne, men færre ting å bruke det på. S700i har omtrent det samme å bruke det på, men med 3G kan du laste ned mer, så da trenger den litt mer minne. K750i/W800i har 38 MB minne. De har riktig nok 2 MP kamera som treenger mer minne, men skal o,7 MP ha 32 MB forskjell?

 

Stns minne burde vært større på den. Sender du en MP3 sang via Ir/BT, så kan du kanskje ikke motta den fordi den ikke har nok minne.

 

Skuffende :(

 

Syns den var intressang, men ikke om det er 6 MB. Blir for lite :)

Mye røyk og lite ild...

 

Spiller ingen rolle om det er 6 eller 60 mb internt i mobilen så lenge du kan pøse på med minnekort på 2 gb og mer etterhvert vel?!?

 

Sannheten er jo den at mobilen har vært branda til Voda i 6 mnd, før SE kan lansere den som sin "egen" model.

Så dette en ingen "ny" mobil i den forstand!

 

Bra mobil dette, såpass bra at den ble kåret til den beste UMTS mobilen i verden på Cebit tar jeg ikke feil?

 

Bra skjerm, dårlig kamera, nydelig design, men fortsatt for stor for meg dessverre...

Blir ikke 3G på meg før til neste år, liker min nye K750 for bra til å bytte den ut med det første-hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra mobil dette, såpass bra at den ble kåret til den beste UMTS mobilen i verden på Cebit tar jeg ikke feil?

 

Blir ikke 3G på meg før til neste år, liker min nye K750 for bra til å bytte den ut med det første-hehe

Ble kåret til beste 3G-telefon på 3GSM messen, ikke CeBit :)

 

Blir nok ikke 3G på meg heller, om jeg ikke _må_ ha 3G fordi resten av en telefon jeg skal ha er for fristende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+8745264

Betyr "Sperret mot Telenor" at man må ha et Telenor-abonnement, eller betyr det at man kan bruke andre mobilselskaper som igjen bruker Telenor's nett?

 

Har Chess som bruker Telenornettet..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...