Share the pain Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hei, jeg har endelig fått Counter strike: Source. Det jeg lurer på er; Hvilken patch er nyest, og hvilken skal jeg laste ned? Takker for utroolig kjappe svar.
DurinVIII Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Tror Source oppdaterer seg selv gjennom Steam jeg
emacoolit Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Ikke bare patcher steam seg selv, og alle spillene som du har betalt for, men i går fikk jeg for første gang melding om at skjermkortdriverne var gamle (Cat 5.1 eller 5.2, og nyeste driver er 5.5), og at jeg burde bytte dem ut, med en link til ATi sin hjemmeside i dialogboksen. Jeg er enda ikke helt sikker på hva jeg synes om Steam/VALVe sitt formynderi - eller om det må kalles noe annet enn formynderi.
Arne_F Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Trykk på "play games", så høyreklikker du på CS: S og klikker på "properties", og deretter velger du "allways keep this game up to date". Det samme gjør du med HL2. Sjekk bildet hvis du ikke skjønte hva jeg mente.
Bluebeans Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Lukter litt warez her. Den må nemlig oppdateres manuelt. Og det er ikke bare bare.
DurinVIII Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Da tror jeg det er noe i veien med luktesansen din. Hvis det bare er på Warez versjon dette funker slik, så selger free record shop på karl johan warez-spill
Bluebeans Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har iallfall aldri i mitt liv måtte laste ned en oppdatering manuelt for å så innstalere den. Det har alltid gått automatisk gjennom steam hos meg.
DurinVIII Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Det har alltid gått automatisk gjennom steam hos meg. Ja, er det ikke det vi prøver å få fram her da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå