MysticoN Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hello alle sammen.. har fortiden litt problemer med internett.. har sjekker på itavisen og der ser i at i har den linjen i SKAL ha.. men det er NOE som tar linje.. når jeg skal spille wow f.eks så er det bare 1 k/b som blir sendt og motatt pr sec.. så jeg lurer på om noen vet om et bra program som viser hva som krever internett, hvor mye k/bit det krever og gir meg muligheten til å sperre div prog.. takker..
el_cash Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) applikasjonen du ser etter heter command prompt, hvis det er windows du bruker. kjør netstat, eller kjør netstat ? hvis du ikke er kjent med kommandoene. ellers kan du jo vanligvis se mye utifra task manager. hvis du likevel ønsker en egen applikasjon å laste ned for å sjekke hva som tar båndbredde, så prøv netlimiter. edit: antivirus og spyware/adware-kontroll er heller ikke dumt. kjør en runde med din oppdaterte antivirusprogramvare, samt ad-aware, spybot og microsoft antispyware. da bør du være ganske sikret på den fronten. Endret 24. mai 2005 av el_cash
MysticoN Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 takker for svar.. har norton antivirus 05 og adawere som er oppgradert.. og har scanna.. skal teste netlimiter no..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå