benz Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Prøver å få tak i et Chaintech VNF4 Ultra. Fant ikke noe hos Dataleverandøren as. Noen som vet et annet sted hvor jeg kan få tak i dette?
benz Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Takk for tipset, men dessverre ikke så mye å finne der. På Chaintech sin webside står Dataleverandøren as oppført som forhandler. Har prøvd å maile forespørselen til dem, men fikk ikke noe svar. Tenkte jeg skulle ta en titt på VNF4 Ultra hovedkortet, da det har fått veldig gode tester i forhold til prisen.
cc Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Dataleverandøren selger kun til bedriftsmarkedet. Hør med lokale datasjappa di om ikke dem kan skaffe til deg.
benz Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Dataleverandøren AS står oppført som forhandler i Norge på Chaintech sin webside. Fikk etter hver svar fra dem med tilbakemelding om at de var litt i startfasen og derfor ikke hadde dette kortet. Har ikke funnet noen andre. Så da ga jeg opp, og kjøpte noe annet i stedet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå