Bromlexl Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg fikk melding idag om at mine drivere var for gamle. (steam er veldig snille og gir beskjed ) Så jeg fikk lastet ned de siste driverne og installert dem. Så skulle jeg kose meg litt med CS Source. Men nei. Fpsen lå og vippen mellom 17 og 25fps. Tidligere så har jeg ligget godt over 40 på alle map untatt aztec Grafikk kort: GeForce FX 5500 256mb ram 1gb ram og 3,2 Gigahertz prosessor Jeg vet at sjermkortet ikke er topp notch...men hadde det jo bra før. Noen som har samme problem eller en løsning?
Chief_R-W Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Er ofte at eldre kort ikke takler nye drivere så særlig. Men ta en titt på www.omegadrivers.net Dette er drivere som er litt tweaket enn de orginale og dermed yter bedre enn de orginale. Bruker Omega driverene selv på et Radeon 9800pro.
*Thug* Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 last ned fra nvidia istedet, man skal da ikke bruke omega (radeon) drivere til et nvidia-kort..(?) GL
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg ahr Omega-ATi drivere på nVidia kortet mitt Omega-nVidia drivere på nVidia kort, og Omega ATi drivere på ATi kort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå