Ikke det? Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Har ett problem med cs.. når jeg har funnet serveren jeg vil spille på og trykker "join game" skjer det ingen ting.. Du kan trykke så mange ganger du vil på den, ikke noe resultat. Det har gått èn gang, men da hoppa internett ut, har slått av brannmur og alt! Hjelp! Takker for svar! (si ifra hvis det er feil tråd, er ikke helt sikker)!
ace_ventuora Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 feilpost, skulle vært i Forum -> Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Counter-Strike Men, uansett: Sikker på du har slått av alle branmurer? Brannmur i XP?
Ikke det? Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Ja! Men kan det være norton som blokker det? det kommer opp: steam.exe prøver å tilkoble internett.. Så kan jeg velge om jeg skal ta tillat alltid, denne gangen, aldri, eller automatisk!
Simen1 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Tråden flyttes fra "Spørsmål og svar - PC" til "Counter-Strike"
Ikke det? Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Har prøvd med tillat alltid, niks resultat! ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå