Gjest medlem-77217 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hei! Jeg har litt problemer med Front Page -00 jeg... Jeg ble nettopp ferdig med en side med så vet jeg ikke hvordan jeg publiserer den... litt n00b..! Jeg blir ferdig men kan ikke trykke på "Publiser Web-Omerådet".. Men hvis jeg kan gjøre det som jeg har klart før... hva skal jeg gjøre da? Takk for all hjelp..
Dahl Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Har du en server å publisere den på? Forøvrig er emnetittelen din svært lite beskrivende, vennligst les hva retningslinjene og nettiketten sier om bruk av emnefeltet.
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Har du en server å publisere den på? nei, men vet du hvor jeg kan få en?
Dahl Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Har du en server å publisere den på? nei, men vet du hvor jeg kan få en? Du svarer jo på et lignende spørsmål selv i denne tråden jo! Du trenger en FTP-server for å kunne laste opp filene dine.
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Har du en server å publisere den på? nei, men vet du hvor jeg kan få en? Du svarer jo på et lignende spørsmål selv i denne tråden jo! Du trenger en FTP-server for å kunne laste opp filene dine. ops.. hehe sorry!
Jankee Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
Anbefalte innlegg