Anathema Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hei. Kjøpte meg nettopp WoW. Har installert det. Når jeg skal registrere en konto kommer jeg til payment method. Der velger jeg "Pre-paid Game Card - Provides a preset amount of play time" fordi jeg ikke har andre ting å betale med en kontanter. MEN: Hvor i all verden ER cdkeyen som jeg skal taste inn ? Det står som følger på kovret " first free month included" men jeg finner ingen cd key å taste inn! Edit: authorisation key'en er èn bokstav for lang! Kan det være en feil på registrerings siden ? Og ja, jeg har sjekket at jeg har skrevet det riktig. Endret 24. mai 2005 av Jerix
Dʋgɢtung Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg regner med at det er koden på payment-cardet den spør etter, ikke cd-keyen/serialen.
Anathema Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Jeg har prøvd både cdkeyen òg 10 dagers passet. Snakket med support og de sa at jeg bare skulle velge visa, men den sa at kontonr. ikke var gyldig. Når jeg prøver å registre meg nå kommer dette: it appears you have trouble registering, please contact support"
.V. Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har prøvd både cdkeyen òg 10 dagers passet. Snakket med support og de sa at jeg bare skulle velge visa, men den sa at kontonr. ikke var gyldig. Når jeg prøver å registre meg nå kommer dette: it appears you have trouble registering, please contact support" Vet ikke om det er det som er problemet ditt, men enkelte visa-kort (f.eks. Visa Electron(norsk utgave ihvertfall)) er ikke gyldige for å betale ting over nettet.
Anathema Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 (endret) Ok, så hva gjør jeg da? Edit: support sa jeg bare skulle legge inn koden min, så kunne jeg endre det etterpå ? syns dette høres litt dumt ut Endret 24. mai 2005 av Jerix
Wallaboy Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hvis du velger Pre-paid gamecard må du kjøpe ett kort i butikken. Der står koden det virker som du er på jakt etter og du får 60-dagers spilling. Koster ca.199 kr
.V. Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Spillet må uansett(tror jeg...) registreres med et gyldig (ikke norsk electron) visakort, lån et om nødvendig, uavhengig av betalingsmetode.
Perra1 Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Spillet må uansett(tror jeg...) registreres med et gyldig (ikke norsk electron) visakort, lån et om nødvendig, uavhengig av betalingsmetode. Nei, man trenger ikke kredittkort om man bruker gamecard!
.V. Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Spillet må uansett(tror jeg...) registreres med et gyldig (ikke norsk electron) visakort, lån et om nødvendig, uavhengig av betalingsmetode. Nei, man trenger ikke kredittkort om man bruker gamecard! Hmm, ok. Vet du ikke ikke trenger å betale med visa, men trodde du måtte registrere spillet med et.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå