Snorre Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 har du nånn gang hørt om nå som heite dialækt el? Som forøvrig ikke er lov på dette forumet.. (Spess ikke trøndersk) Sporer inn: Kommer til å bli tragiske greier detter her. Ser ikke for meg de som kommer til å kjøpe spillet... Sinnsvak sinn som forguder en såpass Ser igrunnen ikke noe i retningslinjene som forbyr bruken av dialekt. Kanskje det er jeg som ikke er flink nok til å lese, men men. Personlig har jeg ikke noe særlig imot at folk bruker dialekt så lenge det er forståelig for andre. On-Topic: Joda, sikkert en del som kunne tenke seg å være et "gansta" med respekt osv. MAn kan jo heller ikke utøve vold her i verden, så et spill der du får låv til å gi folk skikkelig inn kommer nok til å bli motatt godt av mange personer. Personlig synes jeg ikke dette høres ut som noe for meg.
Mala Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Takk, det var dagens *le av en fjortis som ikke kan skrive*. (PS: Ikke ta det personlig) GÅR DE ANN DA!! fjortis sjø faktisk, DE var dagens. har du nånn gang hørt om nå som heite dialækt el? trudd folk'z skjønt sånn, men du e væll itj som folk du da..? el? å PS: y the f*ck skull æ bry mæ om ka du syns da..? Tja du gjorde vel nettop det gjennom ditt utrykk over hans mening
Young_K Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 men vess de e sånn at du/dåkker bli så skuffet over at æ bruke dialækt, SÅ GJØR NÅ ME DE DA!!!!! come on b'tches, make me go away! eller kan jo bare dåkker stekk, samma for mæ, kansje æ ska oversætt te dåkk, så slæpp dåkk å tænk så my, de e jo altids vanskli å start me nå nytt for folkz har æ hørt
royale Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Fader! Jeg kommer ikke inn på siden! jeg er for ung!, fader altså!
espinos Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 men vess de e sånn at du/dåkker bli så skuffet over at æ bruke dialækt, SÅ GJØR NÅ ME DE DA!!!!! come on b'tches, make me go away! eller kan jo bare dåkker stekk, samma for mæ, kansje æ ska oversætt te dåkk, så slæpp dåkk å tænk så my, de e jo altids vanskli å start me nå nytt for folkz har æ hørt sånne idiotiske ADHD fakter bør du få ut et annet sted, vi prøver å diskutere spill her, og trenger ikke sånne fjortizzer, ( så du ville ha sagt det) til å skrive inlegg og bryte regler, selv om du tydlig vis driter i de... herre mann, kom med noe relevant, og ikke vær så forbanna hårsår! du burde hatt deg en ferie, eller ta å melde deg ut av gamer sitt forum.. - min mening
espinos Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 espinos, e du me nånn sjangse Sør-trønder? nei, jeg er bregenser
Steina Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Tror og håper Young_K er veldig overtrøtt.. On-Topic: Det står Screens ved bildene, så det kan godt være ingame, iallfall sånne video snutter mellom oppdragene. Men siden det ikke er laget ferdig enda, så er det vel garantert ikke ingame siden de ikke har fått laget så bra enda.. Man ser jo foresten på våpnene når han skyter der i begynnelsen at det er litt game feeling i det der..
Mala Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 bare lure, nicke høres kjent ut sjø Og så er det noen som heiter EDIT knapp her inne også. Og ja håper gutten er overtrøtt til de grader.Kommer nok ikkje langt med sånn poster her inne nei Velkommen til foumet foresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå