Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

"Gamer"-switch 1xxxMbit? Hvilket merke egner seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld igjen!

Jeg har en DLink 8portert 1Gbit switch fra PSData. Funker utmerket. Hva du mener med en 'Gamer Switch' har jeg ingen aning.. gamere bruker jo switch på helt samme måte som andre dødlige...
Hehe, mente ikke spesifikt gamer switch. Leste noe om et eller annet merke for lenge siden som lanserte en switch "spesielt egnet for online-spillere" eller noe i den dur. Så naturlig nok trodde jeg det var et eget marked der da.

En ting jeg reagerte på (mens jeg husker det tongue.gif ) og det var prisen! I forhold til Belkin's 5-porter så er jo SMC EZ Switch 8508T 8P ganske så dyr. Er det så stor kvalitets forskjell her ute og går?

Mvh Daniel

Det er vel heller det at SMC-switchen har tre porter mer.

Hehe, tenkte da ikke så langt jeg. :p Ser logikken for disse switchene hvertfall, 100,- pr port rundt regna.

En annen ting, er de fleste switcher her med vifter? Hørtes ytterst merkelig spør dere meg, men det gjør dere ikke uansett :p .

Mvh Daniel

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
En annen ting, er de fleste switcher her med vifter? Hørtes ytterst merkelig spør dere meg, men det gjør dere ikke uansett :p .

Med vifter fordi gbit switcher krever nødvendigvis litt mer brainpower enn en 100mbit sak, da da blir de varme! :thumbup:

Kjører 3coms 8port gbit officeconnect her selv. Stabil og fin. Får ikke mer enn max 200mbit på den, men det er fordi spredenettet her i huset er bajsete STP-kabler, så pakketapet havner på 35% :p

3com er forresten vifteløs

Endret av Elgvenn2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...