Gå til innhold

kjedelig tråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan kjøpe så mange du bare orker hos http://www.elfa.se/no , men det blir uansett vedig avhengig av hvilke LED du skal ha....

 

hos elfa:

 

blå led, la oss si du kjøper 500 stykk, da betaler du 909 kroner pr 100 stykk *5 = masse penger :sad:

(forutsetter at du kjøper 500)

 

vis du kjøper røde;

(samme forutsetninger)

så er prisen 46,90 pr 100 *5 littegrann billigere :smile:

 

 

 

tørr jeg spørre hva du har tenkt til å gjøre med flere hundre LEDs?

 

 

 

men lykke til...:grin:

 

koster spenn å ha det råeste kabbis'et..:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-16 23:52, yummy skrev:

Hva med å bygge en styringsmodul og bruke rød / grønne LED's, så kan det stå å blinke, kanskje i takt med musikken?


 

Og kanskje et jet-fly. Og en atom-bombe. Og en egen satelitt, og en rombase, kanskje. og en sonde på vei ut av disse ville idèenes verden!

Lenke til kommentar

Synd at konseptet er alerede i bruk, jeg har 746 juletrelys (småe) i mitt kabinett med Abit reklame og en AMD logo. Det er litt synd at de trenger en egen kontakt lol :smile: ikke helt ideelt på lan. Men ideen din innebærer jo litt mer jobbing enn det det tok med min, så jeg sier bare lykke til og send resultatet til Vidar.

 

BTW:

 

Det med signaturen tar jeg ikke så hardt, men jeg hadde jo den først :smile:

Lenke til kommentar

Det kan bli stilig....

 

Quote:


Den 2002-07-17 00:01, ~Dj.Diablo~ skrev:

Det med signaturen tar jeg ikke så hardt, men jeg hadde jo den først :smile:


No offense, men...

 

Det blir jo litt "teit" å si at jeg hadde den først, når du bruker et såpass kjent sitat i dataverdenen. Ser jo at du registrerte deg "2002-06-10" å det er jo bare en månede siden...

 

Sikker på ikkenoen på forumet her har brukt den før? Jeg brukte den for endel årsiden, men vell å merke ikke på dette forumet da :roll:

 

Men jeg slutta å bruke det når "Tactical ops" moden. til unreal t kom (den hete vell swat ellerno da). begynte å bruk den. Da blei det lissom litt for mye ripp off + at mange brukte den.

 

Så nå har jeg en ganske kjip "sig", men shit samma det er bare en "sig"

 

Off, må slutte å poste meldinger på morgenen, henger meg opp i bagateller...

Lenke til kommentar

Du MÅ ta hensyn til en ting dah!.. Dette vil trekke vanvittig mye strøm! Ett stykk led trekker ca. 20mA. Når du får 1600 stykker av dem 20mAx1600 = 32 Ampere!

Du må nok ha ekstern power trur e... men lykke til.. Du må poste dette i dete forumet når/hvis du får det til!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...