Gå til innhold

Sniktitt på Heroes of Might & Magic V (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hva folk har mot Heroes 4?? :hmm:

 

Har spilt både 3'ern og 4'ern i utallige timer, synes begge to er vannvittig gode spill!

Fordi ikke alle har lik smak, jeg husker ikke hvilke spill av Heroes, men jeg har planer om å skaffe meg dette i hvert fall, kanskje ikke med en gang, men jeg skal skaffe meg det.

Lenke til kommentar

At et spill går til 3D MÅ ikke bety at det blir et dårlig spill. Når et spill blir dårlig, er det fordi de hersens utviklerne alltid prøver å undre på spillets (livets) store spørsmål, og fordi de absolutt skal finne på nye konsepter med spillet sitt hele tiden.

 

Om HOMM5 blir i HOMM3's sjel og ånd. Ja da vil den bli bra.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg husker min første heroes of might and magic opplevelse :cry: det er en rørende minne.

jeg var oss søskenbarnet mitt å uviten skulle min fremtid forandres av ett spill.

det var intet annet enn Heroes of Might and Magic II(2).

spilte det som det grein men så ble det slutt.

til slutt så fikk jeg kjøpt min aller første pc.

jeg stusla inn til elkjøp å så en kurv full av spill til 99kr.

jeg tenkte ok kan tenke meg ett lite billi spill.

der lå det, hmm2! uviten var jeg om at det var mitt kjære spill(jeg hadde aldri sett koveret å mange år siden jeg spilte det).

så spilte jeg det, fikk kompiser over til å spille sammen.

å gud vi spilte.

nå er det ett ''barn'' domsminne

å da 3 kom, a god was made by computer.

alle exp kjøpte jeg. men nå er alt borte :cry:

4 har jeg å alle exp men det er ikke bra som 3 grafikkmessig kanskje men på tanke av tidsperioden den var laget i så har ikke hmm4 noe verdifullt.

å jeg ber til gudene av computerverden.

please la heroes 5 bli en fullblods heroes of might and magic spill(dvs like bra eller bedre som 2\3)

Amen.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at en del ble skuffet over H4.Spillet ble ikke finpusset før utgivelsen,og d var 3D0 og NWC siste håp om å tjene penger for så å berge seg.H4 er ganske bra når d gjeld en ting i spillet som kalles karavaner,d var et nyttig element i spillet,så du slapp å bekymre deg for å dra tilbake til byen for å hente troppene etc.En annen ting som var nyttig og banebrytende var at troppene kunne gå uavhengig av heltene,noe som gjorde d morsomt.Likte alltid å sende noen centaurer for å speide etter fiender,istedenfor å bruke helten som kunne ha blitt angrepet uten å vite hva som var der ute i skogen.D hviskes i hjørnene om at dette blir revurdert hos UBIsoft.

jeg har på følelsen at H5 blir d beste spillet i serien.

 

For dere som vil gi H4 sjangsen anbefaler jeg å laste ned Equilibris modden,før dere installerer utgivelsespakkene,ellers funker den ikke.Modden er laget av fans og er fullt lovlig å laste ned.Modden bedrer A.I en i spillet og balangserer f.eks necromancer skillsene.

 

http://equilibris.celestialheavens.com/eng/downloads.html

 

Jeg anbefaler også å ta en titt innen dette forumet,mye info og diskusjoner omkring f.eks karavaner noe som de aller fleste ønsker seg tilbake i H5

 

http://www.forumplanet.com/strategyplanet/...um.asp?fid=5292

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva folk har mot Heroes 4??  :hmm:

Ikke jeg heller.

H4 er jo absolutt et akseptabelt spill, ikke det beste i serien men helt greitt. Føler at det og MM9 er skikkelig dehypa.

 

Tar man i betraktning tiden disse spillene var under utvikling før 3DO phusa de ut så vil jeg si at de faktisk er bra.

vi meinar bare at 2eren og 3eren var bedre :)

Jeg vil nå tørre å påstå at HOMM 4 er et godt spill, men dog ikke like artig å spille som HOMM3.. Jeg har tilbragt MANGE timer med begge, og de er god underholdning, men 3'ern oppleves som hakket bedre enn 4'ern.

Gleder meg uansett vilt til 5'ern!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...