Gå til innhold

Synger du i dusjen?

Wobokel

Synger du i dusjen?  

209 stemmer

1. 1. Synger du i dusjen?

• Selvsagt, Pavarotti er min favoritt i dusjen
      46
    • Av og til i smug...
      72
    • Nei, jeg er redd for at noen skal høre den falske sangstemmen min [img]http://forum.hardware.no/html/emoticons/blush.gif[/img]
      89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en stund jeg var hekta på å synge Hurt (av Johnny Cash) i dusjen... den passa så vanvittig bra med akustikken.

Vanligvis er jeg redd for å synge i dusjen, men her var forholdene så bra at jeg ikke kunne la være.

Skrevet

hvorfor mase så mye om runking i dysjen når denne tråden er en Undersøkelse om folk synger i dysjen?

Jeg synger for det meste bare lyder, så det er ikke så mye "synging" :p

Men hender det er litt opera, det er så artig :love:

Skrevet
kanke si jeg synger nei.... Men faen, det går vel faen ikke ann å runke stående?

Går så vidt, men kan få et par rykninger som får deg til å sette deg ned ja :p

Skrevet

Hører som regel på musikk når jeg dusjer, og synger mer enn gjerne med, for full hals. I bilen er det også en del synging på gang. Forrige uke satt jeg i kø inn i en rundkjøring, hørte på musikk, og sang med for full hals. Så snudde jeg meg og så at han som satt i bilen ved siden av så dumt på meg. Da var det stort sett bare å glise tilbake, skru opp volumet, og synge enda mer. :green:

Skrevet (endret)

Oooh...

Klart jeg gjør, ca alt mulig.

Får det meste rock/metal/opera. Samt noe gammel Klovner i Kamp:p

Synger, runker og vasker meg i dusjen, men for det aller, aller meste sover jeg :p :p

Ellers så synger jeg ca hele tiden.

Foran PC'en, ute på gata, i senga når jeg leser, når jeg runker, når jeg sover, når jeg er på skolen, på jobb, på fest og hele tiden ca:P

Ikke har jeg noe særlig sangstemme heller.

Men gir mest faen! :p

Enhver må synge med det nebbet man har elns

Men ja, synger som faen jeg!

Endret av Datasmurf
Skrevet
Jeg synger av og til på skolen helt spontant. Det går som regel i Frank Sinatra.

:wallbash: Jeg vet hvordan det føles. Har ingenting i mot det om du slutter :whistle:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...