SemikolonP Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Har en gammel maskin stående på rommet og har tenkt å gjøre noe med den. Jeg har tenkt å installere windows eller linux på den, men det ser ut til at hovedkortet ikke kan settes til å boote fra CD, så da trenger jeg en diskett som får maskinen til å gjøre det. er det noen som vet hvor jeg får tak i image?
SemikolonP Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Det har jeg , men så får jeg såørsmål om å starte med eller uten CDROM. Det blir vel med CDROM? Hva skal jeg så skrive i konsollen? (det er vel ingen forskjell om det er Win98SE?) Off-topic, men greit å få svar på det likevel: Ved skriving i konsoll får jeg hele tiden problemer når jeg skal bytte stasjon. La oss si at jeg er i C:\ og skal bytte til D:\. Det jeg skriver i konsoll står i kursiv skrift. C:\>cd D: D:\ C:\> Jeg har prøvd båre cd og chdir, og ingenting virker. Hvordan får man gjort det? Jeg la ved en kortfilm som tyder problemet mitt. Her skifter jeg til E: fordi D: er DVD-ROMen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå