Gå til innhold

Maskin for nettsurfing frå godstolen.


omlid

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg veit ikkje om det finnes. Men eg er interesert i ein surfe box, ein stor pda, med stor skjerm. Rett og slett ein pc som er bygd inni ein flatskjerm på ca 15". PCen skal ikkje ha harddisk den skal kun kjøre ein webbrowser og acrobat. Den skal ha innebygd trådløst nettverk og gå på batteri. Den skal være omtrent like stor som skjermen, ha touch skjerm slik at ein trykker på skjermen i standen for mus. Rett og slett ein box som ein kan sette seg i godstolen eller legge seg på sofaen og surfe med.

 

Ein bærbar pc er no egentlig overkill for noko slikt, dessuten så er den no ikkje noko praktisk til slikt.

 

Eg veit det finnes tablet pcer men dei er no altfor dyre, og har mange fleire funkjsoner eller det er treng.

 

Veit nokon om det finnes noko slikt? Og vist ikkje skjønner ikkje kvifor ingen har laga noko slikt, burde no være marked for noko slikt.

 

Helsing

 

Olav Martin Lid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til "godstol-surfing" ville jeg nok kanskje valgt en av de trådløse skjermene til Viwesonic. De andre mulighetene jeg vet om er for dyre og avanserte til ditt behov så lenge du kun vil surfe. Viewsonic-skjermene er jo veldig praktiske da... Blant annet trykkfølsomme, som du ønsker. Størrelsen passer deg vel også perfekt.

Ulempen er at video-avspilling blir hakkete grunnet overføringshastigheten, men det kan de fleste leve med.

 

Har ingen andre gode forslag, men lykke til i letingen av passende produkter.

Lenke til kommentar

Ja det er produktet eg leiter etter Viewsonic 15¨ LCD Smart Display V150.

 

Men for ein pris fant den til kr.12000,- Har dei tenkt å selge den eller får no ein veldig bra komplett bærbar pc for den prisen, kven gidder å kjøpe den då.

 

Den bør koste sån ca, midt mellom ein pda og ein bærbar pc sån 4-5 tusen, då er den aktuell å kjøpe.

 

Eg er heilt sikker på at det er eit marked for noko slikt, men ikkje til den prisen. Og springe å sette seg framfor pcen kva gang ein skal sjekke noko på nettet er no heilt idiotisk. Og for å ikkje snakke om å bruke den til eit elektronisk album, blade i bilda ein ahr liggande på hardisken med den, perfekt.

 

Eit fantastisk produkt, dersom dei hadde klart å produsere den billigare.

 

Nokon som vit om nokre konkurenter som er billigare?

 

helsing

 

Olav Martin

Lenke til kommentar

tablet pc er en slik skjerm. men dette er som ofte også en bærbar i tillegg,

og i stort sett samme prisklasse. da er du også oppe i prisen til den viewsonicen, men

du har da faktisk en bærbar også.

 

men ellers vil eg også anbefale pda. disse er små, praktiske, strømgjerrige og nyttige

små dyr som flere og flere kjøper seg. med min hp ipaq hx2110 surfer eg fra godstolen via blåtann, og lader den kanskje en gang i løpet av ei helg. resten av uka blir den ladet i bilen da den faktisk blir brukt til andre ting også :p

 

prisene er heller ikke så fæle, 2999 hos komplett. for wlan koster det vel en ca 500 kr og da slipper du å være avhengig av at kontor-pc står på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...