Gå til innhold

Stort chieftec. Mange muligheter. OPPDATERT 20.06.


Anbefalte innlegg

Alle vet at chieftec er et stort kjedelig kabinett, uten noen form for personlighet. Det er akkurat det jeg digger med det; jeg kan sette mitt personlige preg på det :thumbup:

Jeg tør ikke tenke på hvor mye jeg har brukt på det, men en ting er sikkert: Jeg er fortsatt ikke ferdig med det :p

 

Bildene finner du her. (nyeste øverst, men flest av de gamle)

Endret av enoeth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget fint kabla og sånn, men det er kanskje fortsatt litt lite personlighet...Ta ut alt av hw og lakkere det grå hadde hjulpet mye. Fronten var ikke det peneste jeg hadde sett (brønnene). Fargene sto ikke helt til kabbisset :( og den katode-kontrolleren ( ? ) i 3.5" brønnen så litt rart ut...den der hvor den USB-kablen kommer ut fra er derimot meget lekker og passer perfekt inn...med et par timers arbeid blir fronten mye lekrere. Så forresten ikke noe vindu...får du slengt inn UV-katoder og no reaktive greier der kan det også se fett ut, og med custom-skåret vindu (ikke vanlig kjip sirkel eller firkant) med UV-reaktiv spray og en hjemmelaget etch blir det sinnsykt rått...håper dette hjalp litt :p

Lenke til kommentar
Meget fint kabla og sånn, men det er kanskje fortsatt litt lite personlighet...Ta ut alt av hw og lakkere det grå hadde hjulpet mye. Fronten var ikke det peneste jeg hadde sett (brønnene). Fargene sto ikke helt til kabbisset :( og den katode-kontrolleren ( ? ) i 3.5" brønnen så litt rart ut...den der hvor den USB-kablen kommer ut fra er derimot meget lekker og passer perfekt inn...med et par timers arbeid blir fronten mye lekrere. Så forresten ikke noe vindu...får du slengt inn UV-katoder og no reaktive greier der kan det også se fett ut, og med custom-skåret vindu (ikke vanlig kjip sirkel eller firkant) med UV-reaktiv spray og en hjemmelaget etch blir det sinnsykt rått...håper dette hjalp litt :p

Har nå stealthet CD-ROM-ene. Ser mye bedre ut :cool:

Vet ikke helt hvor jeg skal sette den lille lydkontrolleren.... kanskje kutte til noe i en av de ledige 5 1/2" brønnene...? Jeg er og fornøyd med Digital Doc 5+ (der hvor den USB kabelen kommer ut). Tenkte å spraye med blått nede og rødt oppe, men får se når jeg orker å kjøpe det :p. UV i tilleg til nesten litt for mye lys blir bare noe graps, føler jeg... Enten lys eller UV. Vindu kommer også etterhvert. To like store vinduer på siden, og ett i toppen hvor jeg monterer en 120 mm vifte for å få litt sirkulasjon i luften inni der. Tenker og på å montere håndtak på toppen. Har vært innom tanken på de som lyser som microplex selger, men det tror jeg blir for jålete...

 

Takk for konstruktiv kritikk :thumbup:

Lenke til kommentar

Javel...det ble stilig iallfall :thumbup: stealthinga ble bra...bare synd at viftekontrollen ikke er svart da :(

 

Men å lage en etch på et eller begge vinduene med sandpapir og en fet mal kan gjøre hele greia mye tøffere. Og har man en ubrukt dør (noe du ikke har) kan man lage noe sikkelig stilig bare ved å ta seg god til å skjære ut. Ble inspirert til å utføre et skikkelig lekkert design på døra mi...trenger bare plexi nå :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Er vel ikke så mye som er gjort, men er en helt kurrant mod! :) Personlig synes jeg at sparkling = :love: !

Lurte på om jeg skulle pusse det ned, og bare polere det, slik at det blir helt chrome. Men så er det jo fronten da... Orker ikke sparkle den. Kan vel pare være svart.. kanskje klarlakke den? :p

 

PS. den L.I.S.2 tingen, bestillte jeg fra Frankrike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...