.tomf Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Har du noen mods du har laget selv? Del dem med oss! Selv har jeg nettopp lært meg å lage interior, så jeg har laget en liten leilighet i Vivec, Foreign Quarter Canalworks. Et koselig lite rom for å sove og oppbevare tyvegods. Men har ikke noen plass å laste den opp.
KO- Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 (endret) Så snart min og Equerm sin er ferdig så kommer den selvsagt opp her...... Kunne selvsagt ha lagt ut alle små moddene som jeg har lagd, men det gidder jeg ikke. Endret 22. mai 2005 av KO-
Equerm Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Du sende den på yousendit.com bare velg at du skal sende den og skriv inn en ugyldig epost adresse. Er ikke sikker på hvor lenge den blir der da kanskje den blir slettet etter en stund, jeg kan legge den ut for deg på siden min så lenge den ikke er veldig stor Som KO- sa så kommer vår ut her jeg holder også på med en liten en, et hus i balmora som du kan oppbevare ting i og skal ha en underjordisk tunell med monster og styr
Kvakko Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Har, som så mange andre, konstruert en bolig i Balmora. Får se om jeg ikke får lagt den ut i løpet av et par timer. Må bare få tatt noen screenshots først.
Kvakko Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Mod'en og screenshots ligger her. Ingen av de flyttbare tingene på bildene følger med, dvs. at huset er tomt for våpen, armor, bøker og liknende.
.tomf Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 jeg kan legge den ut for deg på siden min så lenge den ikke er veldig stor 8kb
figure_02 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Hm...jeg skjønner ikke hvordan man bruker construction settet FAQ på norsk anybody?
KO- Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Hm...jeg skjønner ikke hvordan man bruker construction settet FAQ på norsk anybody? akkuratt hva er det du ikke får til? hvor er det du ikke kommer deg videre fra?
MiSP Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Hm...jeg skjønner ikke hvordan man bruker construction settet FAQ på norsk anybody? Har ingenting på norsk, men jeg har noe på engelsk, tror jeg... Vil du ha dem, eller må det være på norsk?
figure_02 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Kan prøve på engelsk, men er ikke sikkert jeg forstår da...
KO- Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Kan prøve på engelsk, men er ikke sikkert jeg forstår da... http://www.elderscrolls.com/codex/tes_overview.htm her er litt om det på engelsk. Om dette ikke hjelper, kan du alltids google. Hjalp dette deg?
Equerm Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 jeg kan legge den ut for deg på siden min så lenge den ikke er veldig stor 8kb Kan legge den ut på siden min for deg Kan ta det når du logger deg på msn
MiSP Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 (endret) Kan prøve på engelsk, men er ikke sikkert jeg forstår da... Morrowind Mods & Modder's Resources: Morrowind Tutorials Srikandi's Morrowind Morrowind Mod Central - Tutorials for TES Editor Edit: Google litt etter The Elder Scrolls Construction Set tutorials, det finnes ganske mye bra der ute! Endret 23. mai 2005 av MiSP
stoltz Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det går jo også an å lese Tutorialen som følger med. Det er vel kanskje det enkleste
figure_02 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jepp, hvis jeg hadde en. Men det fulgte ikke med Er ganske inn i BfME for tia, men skal skjekke linkene når jeg får tid Tusen takk!
stoltz Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jepp, hvis jeg hadde en.Men det fulgte ikke med Er ganske inn i BfME for tia, men skal skjekke linkene når jeg får tid Tusen takk! Det burde da følge med en tutorial? Hvis du trykker på "Help" helt øverst, ingenting? Uansett burde du laste ned construction set tutorial filmene som du kan finne her: http://elderscrolls.com/downloads/media_movies.htm
figure_02 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Åja, trodde du mente en sånn bok/hefte jeg... Da har jeg det sikkert
stoltz Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 (endret) Åja, trodde du mente en sånn bok/hefte jeg... Finnes sikkert det også Edit: Raskt svar eh? Endret 29. mai 2005 av UGK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå