fntd Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg bruker BitComet, men får aldri høyere hastigheter enn rundt 20KB/s på nedlastingen... Har hørt at jeg må åpne tcp, og udp porter i routeren min, som er en speedtouch 510i. Klarer å åpne tcp, men når jeg prøver å åpne udp, kommer det opp som tcp, selv om jeg markerte udp. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Drit lei av lave hastigheter
Broseen Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg fant ut hva jeg gjorde feil, innstillinger og satte hastigheten på opplasting til noe helt annet enn ubegrenset.
fntd Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Okay... jeg har frmedeles lave hastigheter... Kan du oppramse alle instillingene du har? Har du den samme routeren? Speedtouch 510i?
Broseen Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Samme routeren. Går på innstillinger i BitComet og setter maksimal opplastinghastighet til 8 kbs. Går unna som bare det.
fntd Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Du har jo den samme routeren.... Hva for noen porter har du åpnet og sånt? Er det en mulighet for at du gidder å sende en printscreen, eller en detaljert informasjon?
Broseen Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har ikke åpnet noen port. Telenor kundeservice sa at det ikke var noen porter å åpne, men dette stemmer neppe siden fremgangsmåten står på nettsidene deres. Prøvd det, men det fungerer ikke. Det som fikk meg til å tenke på innstillingene i BitComet var at Telenor kunderservice kunne se at nesten hele linjen min ble brukt til opplasting, og svært lite til nedlasting (maskinen sto på med BitComet da jeg ringte kundeservice.
RiFkinD Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Speedtouch 510i har ingen porter å åpne nei. Hiver du en switch på den routern så må du åpne porter etc. bruker du kun Speedtouch 510i så har du bare en pc på alså alt av pakker sendes til den
Broseen Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Har prøvd dette på linken under hvertfall, men det funka ikke. Alt jeg gjorde var å begrense opplastingshastigheten i BitComet. http://www.online.no/kundeservice/veiledni...apneporter.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå