Gå til innhold

udp porter på speedtouch 510i

fntd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker BitComet, men får aldri høyere hastigheter enn rundt 20KB/s på nedlastingen...

Har hørt at jeg må åpne tcp, og udp porter i routeren min, som er en speedtouch 510i.

Klarer å åpne tcp, men når jeg prøver å åpne udp, kommer det opp som tcp, selv om jeg markerte udp.

Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Drit lei av lave hastigheter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay... jeg har frmedeles lave hastigheter... Kan du oppramse alle instillingene du har? Har du den samme routeren? Speedtouch 510i?

Skrevet

Du har jo den samme routeren.... Hva for noen porter har du åpnet og sånt?

Er det en mulighet for at du gidder å sende en printscreen, eller en detaljert informasjon?

Skrevet

Jeg har ikke åpnet noen port. Telenor kundeservice sa at det ikke var noen porter å åpne, men dette stemmer neppe siden fremgangsmåten står på nettsidene deres. Prøvd det, men det fungerer ikke.

Det som fikk meg til å tenke på innstillingene i BitComet var at Telenor kunderservice kunne se at nesten hele linjen min ble brukt til opplasting, og svært lite til nedlasting (maskinen sto på med BitComet da jeg ringte kundeservice.

Skrevet

Speedtouch 510i har ingen porter å åpne nei.

Hiver du en switch på den routern så må du åpne porter etc. bruker du kun Speedtouch 510i så har du bare en pc på alså alt av pakker sendes til den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...