Gå til innhold

Hakking i WoW!


Anbefalte innlegg

Jeg har noe av det samme problemet, sitter her med et Gainward Geforce 6800GT en AMD Atlon 64 3500+ og 1024 Geil ULC 2-3-3-6 RAM

Når jeg går inn i steder som F. eks Ironforge (der det er mange folk) så har spillet en tendens til å stoppe opp i noen sekunder å FPS'en går ned i null. før den går opp igjen noen sekunder senere.

 

Ellers i spillet har jeg rundt 30-70 FPS jeg spillet på full grafikk og det har ikke noe å si om jeg setter den ned, ihvertfall ikke betydelig.

Kan WOW vare CPU begenset?

 

Tviler på at det er drivere eller spyware som er problemet. Alle vennene mine har det samme, enten er det serverene eller så krever spillet gigantisk mye CPU kraft, fordi spillet alltid bruker 100% CPU.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er 99% sikkert meget sannsynlig at det er rammen som er det største problemet her, kjøp 1gb skikkelig ram (kanskje pc3200 for din pc?) så skal nok det hjelpe på. Nye drivere er jo alltid bra da, så det skader ikke å installere de nyeste.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Det er vel langt fra 99% sikkert at rammen er problemet her. Posteren har jo ikke engang hørt om at det finnes drivere til skjermkort ol, og jeg vedder på at han ikke har installert noen som helst drivere til skjermkortet. Der ligger problemet.

 

512mb ram er nok om man ikke spiller på høye grafikkinstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...