Gå til innhold

Bruke egen PC som Web server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er mulig med xp ja.. med et program som heter IIS, det kan du legge inn ved å legge til ekstra windows komponenter.. eller så kan du laste ned apache til windows

Hvor får jeg tak i de Windows komponentene? Hva heter de? Hvor får jeg tak i apache til Windows? Koster det noe?

Lenke til kommentar
det er mulig med xp ja.. med et program som heter IIS, det kan du legge inn ved å legge til ekstra windows komponenter.. eller så kan du laste ned apache til windows

Hvor får jeg tak i de Windows komponentene? Hva heter de? Hvor får jeg tak i apache til Windows? Koster det noe?

Lurer jeg også på

Lenke til kommentar
det er mulig med xp ja.. med et program som heter IIS, det kan du legge inn ved å legge til ekstra windows komponenter.. eller så kan du laste ned apache til windows

Hvor får jeg tak i de Windows komponentene? Hva heter de? Hvor får jeg tak i apache til Windows? Koster det noe?

Lurer jeg også på

IIS ligger på windows cden og du installere den enten fra autostarten til xp cden eller fra legg til og fjern programmer.. koster ingenting.. apache er også gratis, link finnes fra google.com

Lenke til kommentar
du får ipen til pcen din som adresse hvis du ikke bruker noe som no-ip.com og peker den mot pcen din

*kremt* nei sier du d ? ;)

kanskje han ikke viste om det da...jo mer info en kan gi jo bedre er det selv om noe av det virker dumt og latterlig for noen andre

Lenke til kommentar
Har ett problem med Abyss Web Server:

 

Får denne meldingen:

  • Systemet finner ikke angitt fil. (Scripting Parameters :: Edit - CGI Parameters)
  • Systemet finner ikke angitt fil. (Scripting Parameters :: Edit - CGI Parameters)

Har du lagt index fila til sida i htdocs mappen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...