Gå til innhold

.::->Project Lego/DuploCase <-::. UPDATE 25-07!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prøv og bygg en legomodell som er mest mulig lik et autentisk pc kabinett! :) det hadde vært kult.

 

kan ikke huske og ha sett noen gjort det før hvertfall. men da må du ha mye lik farga lego tilgjengelig.

Poenget med lego er etter min mening valgfriheten... og den må jo ikke ødelegges ved å kopiere et annet kjedelig standard kabinett :(

 

Lag noe originalt som ikke ser ut som en PC! :thumbup::D

Lenke til kommentar

Oi!!! Glemte nesten denne tråden selv. Nå har jeg begynt med byggingen. Det var desverre ikke nok lego, så jeg tror jeg måtte bruke duplo også (ja, begge deler). Fant ut at det går ann å bruke lego-klosser på duplo-klosser, noen som visste det?

 

Noen bilder:

 

Forran:

legoduplo016qb.jpg

 

En StarWars gubbe som passer på Lego/Duplo paradiset:

legoduplo029hx.jpg

 

:hmm: Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke sendt resten av bildene...

Lover å legge dem ut snart.

 

 

 

*krangle med samsumg d-500

Lenke til kommentar

Jeg så en som gjorde dette, men han limte sammen klossene. Og til slutt sparklet han over. Men da så det ikke ut som et lego-kabinett lenger da. Tipper at poenget med dette prosjektet er at det skal se ut som lego :D

 

Lykke til videre og stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er litt morsomt med LEGO-kabinett.

 

Kan nok bli interessant :p

 

Aeinstein, lever legokabinettet ditt fortsatt, eller har det detti fra hverandre? :) Personlig tror jeg ikke hadde greit og holdt fingra mine unna det akkurat :p Hadde vel plutselig begynt modifisere det, og ommøblere her og der, og plutselig hadde det nok falt fra hverandre :yes:

 

 

Btw, lykke til Xazper :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...