Gå til innhold

Ladetid på Nokia 6230i


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har kjøpt 6230i både til mamma og meg selv. Mamma klagde her om dagen på at når hun puttet i laderen tok det ikke mange sekundene før "Batteri fulladet" poppet frem. Tenkte egentlig ikke noe mer på det, siden det enda ikke hadde skjedd med meg. Men når jeg skulle lade mobilen i sta, skjedde noe i samme duren. Tror ikke det kan ha gått en time engang før "Batteri fulladet" dukket opp og det ser, tilsynelatende, ut som at den ikke lader mer.

 

Hva er normal ladetid på denne telefonen, og fortsetter den å lade selvom det ikke ser sånn ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Har kjøpt 6230i både til mamma og meg selv. Mamma klagde her om dagen på at når hun puttet i laderen tok det ikke mange sekundene før "Batteri fulladet" poppet frem. Tenkte egentlig ikke noe mer på det, siden det enda ikke hadde skjedd med meg. Men når jeg skulle lade mobilen i sta, skjedde noe i samme duren. Tror ikke det kan ha gått en time engang før "Batteri fulladet" dukket opp og det ser, tilsynelatende, ut som at den ikke lader mer.

 

Hva er normal ladetid på denne telefonen, og fortsetter den å lade selvom det ikke ser sånn ut?

Bruker dere hurtiglader?

Lenke til kommentar

Tror dette er normalt. Min blir også ganske fort lada. Det står jo i manualen at det tar ca 1,5 t å lade opp batteriet i standby modus, og det er sikkert hvis batteriet er helt tomt. Det har det sikkert ikke vært når dere har lada...., så da går det jo på kortere tid enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...