Leggen Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Hei! var i sm en tur å knerta Herod. Da dukket denne itemen opp http://www.thottbot.com/?i=3797 Vet at du ikke kan selge den på AH eller trade osv, men hva vil dere ånslå prisen til? Fikk ikke itemen , men har tenkt å gå til bak
hwknut Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 (endret) Hva skal du med verdien av det itemet? Du kan ikke selge det til noen siden det er et BoP item. Endret 21. mai 2005 av hwknut
uberhunter Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Hvis du kunne solgt BoP på AH eller til andre spillere så hadde prisen vært like over vendor sell price. Grunnen er at da kunne folk farmet de itemene og selge dem til andre spillere, og når alle sammen hadde gjort det så hadde verdien plutselig sunket drastisk.
Leggen Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 Det jeg vil vite med verdien er hvor mye en venn av meg burde ha gitt meg pga han tok itemen selv om han ikke trengte den og det gjorde jeg. Men litt over vendor prive er litt lite, siden jeg har sett flere over lvl 50 som bruker den.
TRS Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 (endret) så lenge dere roll'er på tingene så kan du ikke forlange noe som helst, han har sin fulle rett til det selv om han ikke kan/vil bruke det. Derimot er det grådig og uforskammet etter min mening, hvis han var din "venn" så ville han latt deg få den hjelmen. Alltid klargjør lootregler før en instance (eller vanlig og for den saks skyld), og hvis noen ikke overholder dem, så spark dem på hodet ut eller stikk selv dersom du ikke er gruppeleder selv. Endret 21. mai 2005 av TRS
Pug Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 For en grei "venn" du har Bare å ta et par turer til i SM, så har du sikkert fått tak i den hjelmen rimelig kjapt.
NightKeeper Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Syntes rareloots fra instnances ikke skulle vært BoP...gud vet hvor mange ganger jeg var i SM uten å få clothheaden, alt hadde vært enklere om den hadde vært på AH
chokke Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Syntes rareloots fra instnances ikke skulle vært BoP...gud vet hvor mange ganger jeg var i SM uten å få clothheaden, alt hadde vært enklere om den hadde vært på AH men da hadde endt opp med at noen deler som er dribta i instancer for muye høyere lvl hadde blitt gitt bort. For eksempel ting som har lvl 25 krav i en lvl 30+ instance, noe som fører til at de er DRITBRA i lvl 25 og ikke trenger å bytte utstyr før lang tid etter.
Leggen Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Skrevet 21. mai 2005 Det gjorde ikke særlig mye at jeg ikke fikk hjelmen, fordi jeg bare var lvl 39 og vi hadde planlagt å ta turen gjennom sm flere ganger for å skaffe masse bra items og tjene opp penger til lvl 40. Det var egentlig bare en prinsipp sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå