Gå til innhold

ASRock K7S41 og TwinMOS 256MB DDR PC3200


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal kjøpe hovedkortet og rammen som er i overskrifta det jeg lurer på om det er noe tess til det jeg skal bruke det til ? Skal for det meste bare surfe litt rundt på nettet og kanskje spille en runde Warcraft III noen ganger. Jeg skal bruke AMD Duron 1000mhz til jeg får litt mer penger så kjøper jeg nok en semperon som ligger på rundt 600 i prisklasse.. Men er det noen som har peiling på dette kortet? Takker for hjelp.

 

Så at dette bare var Hovedkort kategorien men håper det går greit at jeg tok med rammen også? :blush:

 

El NetZor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det MicroATX kort du skal ha,eller kan du bruke ATX kort også i kabinettet ditt?

 

Hvis du kan bruke ATX kort,så kjøp heller dette. NF7-S V2.0 regnes for å være et av de absolutt beste Socket A kortene som er laget.

Jeg har hatt et sånn selv. Kongekort!

 

Du vil neppe klare å spille noe som helst med det integrerte skjermkortet som er på ASRock kortet.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Hei.

 

Har et ASRock SIS K7S41 + XP3000 (400fsb) + 1024mb Apacer (PC3200) + Hercules Radeon 9800Pro

 

Det er et godt kort til en billig penge. Spiller alt jeg gidder av spill. osv.....

 

Kortet er Micro ATX (9.6" x 7.8") "tommer" = 243.8mm x 198.1mm

 

Stikk innom www.asrock.com.tw og last ned siste bios updaten!

Endret av Sparcus
Lenke til kommentar
Hei.

 

Har et ASRock SIS K7S41 + XP3000 (400fsb) + 1024mb Apacer (PC3200) + Hercules Radeon 9800Pro

 

Det er et godt kort til en billig penge. Spiller alt jeg gidder av spill. osv.....

 

Kortet er Micro ATX (9.6" x 7.8") "tommer" = 243.8mm x 198.1mm

 

Stikk innom www.asrock.com.tw og last ned siste bios updaten!

Kan man klokke med Multiplier i BIOS? Takker for målene! Skal begynne litt snart tror jeg... :)

Lenke til kommentar

Tror du maa fysisk ned paa kortet og bruke jumpere. Biosen paa dette kortet er "veldig" minimalistisk.

Du kan stille litt paa volt,fsb,cas osv.....

 

Har hatt flere VIA og Nforce kort men ble drittlei. Bestemte meg for aa prove et billig SIS kort. Kan ikke si jeg angrer paa det.

 

Angaaende maalene paa kortet, synest jeg 198mm virker litt lite. Har ikke PC'en her naa saa jeg faar ikke sjekket det selv. Det er i hvertfall det som staar paa www.asrock.com og etter en surfetur paa google.

 

Sorry for "aa" og "o" jeg bruker et US keyboard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...