Jan Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Vet ikke hva som er feilen. Installerte det nå nettopp. Kommer ikke inn på options så jeg får prøvd meg litt ut. Prøvd mange forskjellige oppløsninger, men det ser ikke ut til å ha noe å si. Har ATI 9000 mobile 3d kort.
Lucas Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det sier seg selv, skjermkortet ditt er rett og slett aaaalt for dårlig, noe annet kan det ikke være ! kjøpt nytt skjermkort, så får du all nytelsen ut av spillet !
MalvinP Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg spiller på laptopen min med ATI mobility radeon 9000 (64 mb ) skjermkort med omeg 2.6 drivere, og spillet kjører helt flott.
Jan Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Jeg spiller på laptopen min med ATI mobility radeon 9000 (64 mb ) skjermkort med omeg 2.6 drivere, og spillet kjører helt flott. Link til driver?
MalvinP Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Omega drivere Les gjennom veiledningen hvis du ikke har brukt omega drivere før.
Jan Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Skrevet 20. mai 2005 Omega drivere Les gjennom veiledningen hvis du ikke har brukt omega drivere før. Er det der "farlige" saker..hvor jeg kan ende opp med alt smadra? Jeg er ikke kjent med noe som helst av det der. Er vant med å installere medfølgende drivere osv. Kunne du hjulpet meg litt grundig? (er på glattisen her jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå