.V. Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Jeg og et par kompiser (jeg er druid, de er priest/warrior) har startet alts og tenkte vi skulle prøve engineering. Virker som et veldig nyttig yrke, spesiellt i PvP, men jeg har et lite spørsmål: Om en av oss går f.eks. goblin og de andre gnomish, kan vi da bytte items som ikke spesielt står at er kun for goblins/gnomish eller er Bind on Pickup? Kan jeg f.eks. som gnomish engineer få en "goblin" til å lage meg en mortar?
tigergutten Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Eneste du er avhengig av er å ha x antall høyt level i engineering etter som jeg har forstått mortar: Requires Engineering (205)
Pug Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 (endret) Ja, det blir vel nettopp slik som at leather ting som krever f.eks. tribal leatherworking for å lages, kan brukes av alle leather-brukere når tingen er ferdig-laget. Edit: Men du må jo være engineer på x skill level for å bruke engineer ting da Endret 21. mai 2005 av Pug
Vegard87 Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 skal dere spille sammen mye er det kanskje litt dumt at alle 3 har mining. Er vel bedre at en av dere da kanskje har herb / alch f eks.
Sheel Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Death Ray, Gnomish Engineering, krever iallefall at man er Gnomish, den er Bind on Pickup og. Death Ray og Net-o-Matic er vel forsåvidt eneste grunn til at engineers velger Gnomish. "World Enlarger" er forresten også bare til Gnomish. Kommer ikke på mer enn disse to akkurat nå.
Zamoht Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 net-omatic er i allefall mulig å ha som goblin engeneer. Den har reddet meg noen ganger den
.V. Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 skal dere spille sammen mye er det kanskje litt dumt at alle 3 har mining. Er vel bedre at en av dere da kanskje har herb / alch f eks. Tja, har mains med herb/alc, tailor/enchant og mining/BS så er vel like greit at alle har mining.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå