Gå til innhold

GW: Kjøp / Salg tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte det ville vært fint med en tråd hvor alle kan selge/kjøpe ting :)

En fin måte å gjøre det på er at alle holder seg til _EN_ post og oppdaterer den med hva de vil kjøpe selge. Dette er jo et greit eksempel på dette:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hei alle sammen!

WTS (SELGE):

- Farger (Dyes) (De fleste av dem)

- Gulløks: 6-20 dmg. +15% dmg. (When enchanted) (Noen flere mods, husker ikke helt nå, skal oppdatere)

- masse "common materials", noen fur squares, noen steel ignots.

WTB (KJØPE):

- Max dmg. (6-28) Chaos Axe (Med eller uten mods). Helst ikke rosa farge ^^

- Godt skjold (max. tactics 6)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dette er da også det jeg vil selge/kjøpe.

(Jeg ville ha kjøpt en Celestial Sigil også, men vet ikke om jeg blir tatt inn i et norskt guild eller ikke, det guildet jeg er med nå er ikke norskt, og trenger Sigil. Hvis jeg ikke får blitt med i et norskt guild så hadde jeg satt pris på å få kjøpt en Celestial Sigil :))

EDIT: Det hadde vært bedre som Rofle01 sa, at vi poster det vi vil ha/bli kvitt her, for så å PM'e videre diskusjon :)

Endret av LuggagE
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da syns jeg folk som vil kjøpe skal sende en PM istedenfor at denne tråden skal bli lang og Uoversiktlig!

Jeg vil selge:

1Lilla Dye

Endret av Rofle01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...