LuggagE Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) Tenkte det ville vært fint med en tråd hvor alle kan selge/kjøpe ting En fin måte å gjøre det på er at alle holder seg til _EN_ post og oppdaterer den med hva de vil kjøpe selge. Dette er jo et greit eksempel på dette: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Hei alle sammen! WTS (SELGE): - Farger (Dyes) (De fleste av dem) - Gulløks: 6-20 dmg. +15% dmg. (When enchanted) (Noen flere mods, husker ikke helt nå, skal oppdatere) - masse "common materials", noen fur squares, noen steel ignots. WTB (KJØPE): - Max dmg. (6-28) Chaos Axe (Med eller uten mods). Helst ikke rosa farge ^^ - Godt skjold (max. tactics 6) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Dette er da også det jeg vil selge/kjøpe. (Jeg ville ha kjøpt en Celestial Sigil også, men vet ikke om jeg blir tatt inn i et norskt guild eller ikke, det guildet jeg er med nå er ikke norskt, og trenger Sigil. Hvis jeg ikke får blitt med i et norskt guild så hadde jeg satt pris på å få kjøpt en Celestial Sigil ) EDIT: Det hadde vært bedre som Rofle01 sa, at vi poster det vi vil ha/bli kvitt her, for så å PM'e videre diskusjon Endret 20. mai 2005 av LuggagE
Rofle01 Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 (endret) Da syns jeg folk som vil kjøpe skal sende en PM istedenfor at denne tråden skal bli lang og Uoversiktlig! Jeg vil selge: 1Lilla Dye Endret 20. mai 2005 av Rofle01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå