Gå til innhold

Nokia, enkel, symbian, max. 1000 spenn!


Anbefalte innlegg

Har nå en SE K500i som jeg har hatt i over et halvt år (siden oktober). Den funker helt greit, men skal nå bytte den ut.

Har nå hatt en Bosch (min første :p..), Siemens og Sony Ericsson! Nå føler jeg at også Nokia skal få lov til å trå inn i rekken.

Kikker litt på telebutikken.no etter en ny Nokia-telefon nå til max. 1000 spenn! Den skal være enkel og lett i design, veie lite, helst ha symbian og helst ha kamera.

Har nå gått rundt med en gammel 8210 jeg har blitt totalt forelska i! Så det er et slags utgangspunkt.. Skal ha youngtalk på den, og vil ikke bruke alt for mange penger på den (som sagt max. 1000)!

 

Så, noen tips til telefoner å komme med?

 

Kom gjerne med forslag til andre telefoner som kan egne seg til kravene og "type" telefon jeg ønsker meg.. Skulle gjerne kjøpt meg en Samsung D500, har jo nettopp hatt konf, men jeg prioriterer hardware isteden! :)

 

Edit: Glemte også at jeg helst vil ha bluetooth! :) Kikka litt på 6020: http://www.nokia.no/phones/6020/

En i klassen har den, men den mangler både symbian og bluetooth! =/

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha Symbian blir du nok nødt til å legge litt mer penger i det. Dagens minste Symian telefon er 3230, MPX sitt tilbud.

 

Husk at Symbian telefonene er en del større en "vanlige" telefoner. 8210 er 79 gram 3230 er 110 gram. (litt urettferdig sammenligning, men 8210 har du jo prøvd)

 

Når jeg ser i prisguiden til amobil. Ser jeg at de fleste mobilene som ligger under 1000 kr, ikke vil by på den store forbedringen i forhold til k500i..

Lenke til kommentar

Kjøpte 6230i for ei uke siden. Er veldig fornøyd!

Batterilevetiden er ikke som den "gode" gamle 3510i, men med mye bruk som jeg har hatt den siste uka, har jeg ladet annenhver natt. Men jeg har et simkort fra 2000, og det gjør ikke saken bedre.

Får nytt simkort i morra, og da er håpet at batteriet lever enda lengre :roll:

Lenke til kommentar
Om det blir kjøpt inn noe, blir det isåfall http://www.nokia.no/phones/6230i/ eller Samsung D500! :) Likte Nokia'n, og lillebroren har jeg prøvd og den er jo elskbar! Dyyyyr, men elskbar..

 

Edit: Noen som vet åssen 6230i takler batteri? Er jo en slags media-telefon, men HATER mobiler som suger batteri..

Dersom du prioriterer D500 kan du jo kikke på Symbian-telefoner igjen... Mange av de koster jo mindre enn D500.

 

Ang. batterilevetid på 6230i så tror jeg den er midt på treet. 6230 sin var hvertfall ganske akseptabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...