Gå til innhold

3,3 V eller 1.5 V ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått en nytt hk, og skulle til å sette inn mitt gamle V8420 (gf ti 4200 128 mb 4x agp)

Da jeg så at det var et stort klistremerke over agp porten hvos det stod at man ikke skal bruke 3,3 volts skjermkort.

Ble litt usikker, og fant heller ingenting om det på google...

Noen som vet om kortet er 1.5 eller 3.3 volt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett kort som trenger 3,3 men får 1.5 vil ikke bli ødelagt altså, det bare vil ikke funke...omvendt derimot kan bli i verstetilfelle røykfult...

Skrevet

Skjønner at du er skeptisk, det er jo derfor vi er her for å hjelpe vetdu :)

6600GT går på 1,5Volt.

Uten at jeg kan være HELT sikker (men ganske) mener jeg at det er kun AGP 1x kort som er 3,3 volt...

Dessuten, jeg bruker ett Geforce 3 kort nå....på 1,5... så ; let her rip!

Skrevet

oki, tusen takk for hjelpen!

Hele dataen forsvant inn i en stor røyksky..

Neida, funka fint d!

Er spent på om det blir noen stor forskjell når jeg får 6600gt, hk støtter bare 4x agp.

Men uansett må det jo bli en hvis forskjell..

gleder meg!! :thumbup:

Skrevet (endret)

Joda, stor forskjell, dagens kort klarer ikke utnytte agp 8x engang, men noe lavere vil det jo bli...men hvis du har ettHK som bare støtter agp 4x så støtter det nok ikke en så veldig ny cpu, så da får du nok ikke utnyttet skjermkortet helt heller og da har det ikke noe å si... Men du vil nok merke forskjell uansett :)

Flott at det funket.

Edit:

POST 200 yeah!!!

Endret av lancaster
Skrevet

Sliter med det samme her. Nytt hovedkort, gammelt Geforce4 mx460. Har søkt og søk på nettet men finner ikke noe klart svar. Har noen anelse om dette kortet går på 1.5v, eller 3.3?

Mvh.

Exy

Skrevet
Sliter med det samme her. Nytt hovedkort, gammelt Geforce4 mx460. Har søkt og søk på nettet men finner ikke noe klart svar. Har noen anelse om dette kortet går på 1.5v, eller 3.3?

Mvh.

Exy

Det går på 1,5v.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...