Snipershot Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Leter etter en god ui mod som forbedrer quest loggen. Først og fremst så vil jeg ha lista over quest "større" slik at jeg ikke trenger å scrolle så mye for å finne et quest. For det andre så leter jeg etter noe som QuestMinion eller MonkeyQuest bare at det bruker den orginale quest trackeren til blizzard men gjør slik at du kan ha mer en 5 quest der. Og at det er mulig å legge til quests uten kill/samle objectives slik som der er i monkeyquest.
mbskywalker Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Ultimate UI har en større quest log, men siden forumet ikke tillater rar filer klarte jeg ikke laste opp bare den delen av moden alene. Sjekk curse-gaming etter UUI.
AndyG Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det finnes en addon som heter UberQuest. Denne gir god plass til questslista. Den har funksjon tilsvarende questminion, men bruker ikke originale questtrackeren til Blizzard. En annen addon som kanskje kan være til hjelp er FastQuest, men tror ikke denne gir så mye mer plass. Kanskje FastQuest fungerer sammen med BiggerQuestLog? Disse finnes på www.curse-gaming.com
SkyMarshall Arts Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Monkeyquest er flottersMonkey mods Japp, holder med deg der. MonkeyQuest er det beste alternativet. Pen, oversiktelig ... og så lang du vil ha den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå