Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel Kundeservice "Opplevelse"


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ble litt hypp på å oppgradere til Echo 8000/800 for noen dager siden. Siden prisene har sunket osv. Har betalt 650,- for delta 3600 en stund nå, men nå koster jo 8Mbit 698,- kr. :!:

 

Har prøvd å oppgradere selv på Nextgentel sine kundesider, men det går ikke.

Så jeg bestemte meg for å ringe til Kundeservice. Jeg har ringt noen ganger nå, men har som regel vært 20+ i køen. Så jeg har bare lagt på røret. Da jeg ringte idag så tastet jeg 1 for "salgsavdelingen" istedet for "Kundeservice". Da fikk jeg svar med en gang. Sa at jeg ville oppgradere til Echo 8Mbit og han jeg snakket med virket hjelpsom. Så sa han at det ikke gikk og at han måtte sette meg over til Kundeservice. ( Det går ikke her, dette forstår jeg ikke helt. Jeg må nok sette deg over til Kundeservice) Mannen snakket Bergensdialekt og hadde en litt sånn nerdete stemme. Hehe! :p

Han satte meg over og jeg fikk høre at jeg var nummer 27 i køen. La på!

Så ringte jeg Express Kundeservice (13kr i minuttet), fikk svar med en gang)

Gjett hvem som tok telefonen!? Samme mannen med nerdete stemme og bergensdialekt. Og denne gangen gikk det helt greit å oppgradere. Er ganske sikker på at det var han.

 

Kjente jeg ble litt paff da altså.

Endret av dreden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes de er flinke jeg... satt nettopp en god stund på telefonen med dem siden linja mi døde, og etter at han forsto at jeg visste hva jeg snakket om resatte han routeren min og vi gikk igjennom hvordan jeg skulle sette den opp igjen.

 

Alt i alt var vi i telefonen i ti-femten minutter, og han var både hjelpsom og flink.

 

a.

Lenke til kommentar

Fyyy Fae.. ! Prøver å ringe NGT nå, du er nummer 47!!!! i køen!!!! Gir opp dette møkkaselskapet! Har problemer mot servere i sverige IGJEN, etter 4 uker sist ga jeg nesten opp, skrev ett brev (kontaktskjemaet på siden dems) til de om at jeg sier opp linja mi med øyebliklig virkning pga kontraktsbrudd fra demmes side (er i bindingstid, og hver gang jeg ringte, kom de med diverse bortforklaringer, at det virka bra hos dem osv).- Trua med forbrukerrådet, tv2 hjelper deg osv! 10!!! minutter tok det , så ringte det en bliiid og hyggelig mann, og fikk det retta på 1! dag, noe som kundeservice ikke hadde klart på 4 uker!! Kosta meg flesk i køtid og irritasjon! Så nå skal jeg igjennom det samme igjen... 10 samtaler 15 timer på vent osv... Nei nå bytter jeg, orker ikke dette amatørselskapet mer!!

 

*Fustrert*

 

PS Du er nå nummer 41 i køen!! ARGH!

 

 

Edit trykkleifer!

Endret av huztla
Lenke til kommentar
Kanskje ikke så rart at begge hadde bergensdialekt siden hovedkontoret ligger i Bergen?

Hørte på litt andre ting enn bare dialekten. Stemmen for eksempel. Snakket jo men han andre(første) rett etter jeg snakket med den første(andre) LOL! :!:

Endret av dreden
Lenke til kommentar
Hvis du resetter routeren så er det jo bare å gå til http://aktivering.nextgentel.no,

trenger ikke 10 minutter for å forstå det. Har resettet min router mange ganger og det er alt jeg trenger å gjøre. Går til http://aktivering.nextgentel.no og routeren blir satt opp automatisk.

Dette gjelder vel ikke hvis det kjøres en factory reset sånn at routeren må fortelles at det faktisk er Nextgentel sine tjenere den skal snakke med for å overhodet komme seg på nett...

 

Var det jeg la inn i dag, før jeg til slutt kunne gå til aktiveringsweben og få den satt opp automagisk for resten av variablene.

 

a.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...