Gå til innhold

Hvor homo er du? (test)


Ni kon

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
:hmm:, testen baserer seg mest på hvor mye jente aktig/tenke som en jente man er, ikke hvor gay man er.

8260376[/snapback]

Neinei, den går etter homsestereotypene, som homsene i Fab 5, Gay Army og Homsepatruljen. Selvføgelig er jo det tilnærmet ikke representativt for irl-homser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
33%  :!:

 

Den her var jo litt merkelig: "when you were little did you prefer to be an indian or a cowboy?"  :!:

8263276[/snapback]

 

Det kan jeg ikke huske, men nå for øyeblikket ville jeg heller vært indianer og levd ute i naturen. Pc er noe jeg kunne levd meg uten. Sorry for OffTopic, men jeg har jo svart allerede :).

 

Men siden Indianer er litt mer "homo" for gutter å være, går poengene med homo på måleren, P.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
33%  :!:

 

Den her var jo litt merkelig: "when you were little did you prefer to be an indian or a cowboy?"  :!:

8263276[/snapback]

 

Det kan jeg ikke huske, men nå for øyeblikket ville jeg heller vært indianer og levd ute i naturen. Pc er noe jeg kunne levd meg uten. Sorry for OffTopic, men jeg har jo svart allerede :).

 

Men siden Indianer er litt mer "homo" for gutter å være, går poengene med homo på måleren, P.

8270332[/snapback]

Det går på at unger i USA tradisjonelt leker cowboy og indianer som små. Jeg har vel også lekt det et par ganger da jeg var liten. Jeg var alltd cowboy. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...